auttakaa minua, golffin moottorin kans ongelma!
Valvoja: ffp jäsenet
-
- uusi tulokas
auttakaa minua, golffin moottorin kans ongelma!
Hei, eli mulla on vw golf 3 1,8cl vm-95. Kun auton pistää käyntiin ni hetken kuluttua nousee savua moottorin takaa, pakosarjan ja kannen välissä oleva muovikotelon alta ja se savu haisee minusta muoville. Öljyt ja nesteet on ok.. missä vika? Ja kuinka paljon korjaus maksaa?
..tai jokin johto, letku tms muoviosa kosketaa pakosarjaan ja käryää kuumetessaan..
Tutkimallahan se selviää mistä savu nousee... Korjaushinnasta on mahdoton sanoa etukäteen mitään... se kun riippuu niin monesta asiasta, parhaimmillaan riittää kun itse laittaa irrallisen osan takaisin kiinni ettei se pääse kosketuksiin kuuman kansa.
ps. Jos tuntuu ettei omat taidot riitä selvitämiseen, niin ainahan voi voi pyytää apua ja kertoa missä "potlas" sijaitsee, jos vaikka joku lähistöllä oleva foorumilinen sattuisi tarjoamaan auttavan käden :)
Tutkimallahan se selviää mistä savu nousee... Korjaushinnasta on mahdoton sanoa etukäteen mitään... se kun riippuu niin monesta asiasta, parhaimmillaan riittää kun itse laittaa irrallisen osan takaisin kiinni ettei se pääse kosketuksiin kuuman kansa.
ps. Jos tuntuu ettei omat taidot riitä selvitämiseen, niin ainahan voi voi pyytää apua ja kertoa missä "potlas" sijaitsee, jos vaikka joku lähistöllä oleva foorumilinen sattuisi tarjoamaan auttavan käden :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”