Puola rikki taas, passat -94 2.0 bensa(2E)

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

b7745
-
Viestit: 80
Liittynyt: 16.1.2011 10:30

Puola rikki taas, passat -94 2.0 bensa(2E)

ViestiKirjoittaja b7745 » 9.6.2014 18:22

Mikä voi rikkoa puolan pikkuhiljaa? Kolme puolaa mennyt a' 3000km.

Vaihdettu ristiin toisesta ja aina sama kesto puolalla;

Tulpanjohdot
Virranjakajan kansi ja pyörijä
Kahta erilaista puolaa

Alkanut oireilemaan aina ennen hajoamista huononevalla tyhjäkäynnillä. Sitten suoraan ajosta sammunut, kun on päästänyt tyhjäkäynnille.

Mistä vois vika johtua vanhassa yksinkertaisessa bensakoneessa? Ei jaksais enää hirveesti tähän paneutua.

En kaikkea ymmärrä tuosta sytytyksestä niin valaiskaa hieman näkemyksiä.

Cokkeli
-
Viestit: 187
Liittynyt: 23.3.2008 9:35

ViestiKirjoittaja Cokkeli » 10.6.2014 11:06

jotenkin haiskahtaa maadoitus vialta.

b7745
-
Viestit: 80
Liittynyt: 16.1.2011 10:30

ViestiKirjoittaja b7745 » 10.6.2014 13:22

Mites tuo puola maadottuu tässä kulkineessa? Miten se virta kulkee tuolla sytytyspuolella ja onko jotain mittauksia/arvoja antaa millä pääsee alkuun tutkimisessa..

Voiko viallinen virtalukonpohja aiheuttaa puolan kulumisen?

kozel
-
Viestit: 1021
Liittynyt: 11.7.2005 14:09

ViestiKirjoittaja kozel » 10.6.2014 21:49

Mulla noissa isolohko koneissa on ollu aina maadotus puolan ja koneen välillä.
Itsellä kärähteli muutama puola kunnes vaihdoin muuten samat romut kun tuossa aikaisemmin mainittu mutta myös tulpat.

Kantsii mitata kumpi puoli kärähtää puolista. Ensiö vai toisio puoli ja sen mukaan voi päätellä vähän kummalla puolella vikaa.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa