vw golf pitäisi katsastaa säädettäväalustasarja
Valvoja: ffp jäsenet
vw golf pitäisi katsastaa säädettäväalustasarja
elikkäs tämmönen juttu olisi. ei siis pitäisi tarvita muita lappusia kuin tuv hyväksynnän mutta on semmoinen pieni muotoinen ongelma että mulla on tuvit jomin alustalle mutta takana on fk:n tolpat koska tuli mehut pihalle jomeista. ja nämä fk:n tolpat ovat kakkoskoppasen mutta nehän ei oikein mitenkään ees eroa. mitäköhän tässä tekisi? ajaisi noin muutoskatsastettavaksi vai vaihtaskohan ne heikommat jomit siks aikaa alle?
-
- -
edelliseen veikkaisin että jos jouset laittaa jomeista niin että on samannäköiset ja repii tarrat irti niin ei ongelmaa.
Miten tarkasti katsastuksessa nykyään katsotaan nuo tuv laput? meinasin tilata rs octaviaan (1U2) FK:n coilover setin mutta se oli vaan perus octaviaan tarkoitettu. Rekisteriotteella lukee akselipainot max 1000kg/1000kg ja se fk:n sarja on myös tuon 1000kg/1000kg, mutta sitten mitä tässä olen googletellu niin rs octaviaan tarkoitetuissa on edessä 1040kg ja takana 1000kg. onko se noin pienestä kiinni. jos jollain sattumoisin olis ihan minkävaan merkin alustasarjan tuv lappu tuollaiseen vanhempi koppaiseen niin kiinnostaisi nähdä miten ne mallit on siihen merkattu.
Miten tarkasti katsastuksessa nykyään katsotaan nuo tuv laput? meinasin tilata rs octaviaan (1U2) FK:n coilover setin mutta se oli vaan perus octaviaan tarkoitettu. Rekisteriotteella lukee akselipainot max 1000kg/1000kg ja se fk:n sarja on myös tuon 1000kg/1000kg, mutta sitten mitä tässä olen googletellu niin rs octaviaan tarkoitetuissa on edessä 1040kg ja takana 1000kg. onko se noin pienestä kiinni. jos jollain sattumoisin olis ihan minkävaan merkin alustasarjan tuv lappu tuollaiseen vanhempi koppaiseen niin kiinnostaisi nähdä miten ne mallit on siihen merkattu.
joo jomeista mulla on jouset kyllä eli toisaalta ei pitäis ongelmaa olla. pitää käydä joku päivä konttorilla kysymässä mitä ovat mieltä jos on epäselvää niin vaihtaa vaikka leiman ajaksi ne jomit. kyllä mä luulen että joku katsastus mies saattaa tuohon takertua ja voi olla ettei jotain muuta kiinnosta mutta jos ei lue lapussa että kävisi siihen malliin niin voi olla jo noin uuden auton kanssa ongelmia :/ ei ikinä tiedä mitä katsurin päässä liikkuu :)
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”