kellään mk3 golf jom alustalle tuv-papereita?
Valvoja: ffp jäsenet
kellään mk3 golf jom alustalle tuv-papereita?
elikkäs olis taas se aika vuodesta kun auto pitäisi katsastaa ja vaativat muutoskatsastusta mutta tuv paperit on hävinnyt. jos joku tietää mistä löytyy tai itseltä löytyy niin voisiko ilmoitella ei kehtais 50e maksaa tuv papereista eikä 200e koko alustasta yhen pikku lappusen takia :)
http://www.jom.de/products/gb/Special-O ... hread.html
Kuvan vieressä linkki ;)
Tarkista että on samasta sarjasta kyse...
Kuvan vieressä linkki ;)
Tarkista että on samasta sarjasta kyse...
JOM tarjosi kolmoskoppaseen kolmea vaihtoehtoa, mutta erot taisi olla siinä että osassa tulee mukana myös yläpään kumit... Luultavasti itse jousi-vaimenninpaketti on sama..
Siinä tuv-todistuksessa on kerrottu jousien ja vaimentimien mallinumerot jotka löytyy myös osista itsestään (jos ovat vielä luettavassa kunnossa)
Paljon mahdollista ettei se katsastussetä edes yritä niitä tarkistaa... ;) on tyytyväinen kun saa paperit kouraan..
Sitäpaitsi eihän tuo kolmoskoppanen ole vielä edes eu-tyyppihyväksynnän piirissä... Eli ei ole ihan niin tarkat pykälät noiden todistusten kanssa ;)
Siinä tuv-todistuksessa on kerrottu jousien ja vaimentimien mallinumerot jotka löytyy myös osista itsestään (jos ovat vielä luettavassa kunnossa)
Paljon mahdollista ettei se katsastussetä edes yritä niitä tarkistaa... ;) on tyytyväinen kun saa paperit kouraan..
Sitäpaitsi eihän tuo kolmoskoppanen ole vielä edes eu-tyyppihyväksynnän piirissä... Eli ei ole ihan niin tarkat pykälät noiden todistusten kanssa ;)
jees eli ei pitäisi mitään ongelmaa olla :) mutta joo sit toinen homma kun takana on fk:n tolpat kun toinen jomeista oli vähän mehuja ruikannut pihalle.. fk:n tolpissa kuitenkin on jomin jouset mutta säätövarassa on vähän eroa kun ovat kakkoskoppasesta. jomin tolpat on kyllä tallessa ja iskari testi on jo otettu joten nehän voisi tietysti muutoskatsastuksen ajaksi vaihtaa paikalleen. ei kyllä vaan pahemmin kiinnostaisi edestakaisin vaihella niitä :D
mitä itse olen noita muutoskatsastanut niin ainut mitä katsuri on auton tykönä katsonut on ollut mitta lokasuojasta pyörännapaan...
Mutta voithan sä jopa vaihtaa ve FK:n vaimenninpatruunat niihin JOM:in tolppiin ;) se tolpan yläpää kun on ruuvaamalla paikallaan ja sis avattavissa (jos ei ole pahasti kiinni ruostunut).
FK:n tolppiin oon joskus vaimentimet uusinutkin..
Mutta voithan sä jopa vaihtaa ve FK:n vaimenninpatruunat niihin JOM:in tolppiin ;) se tolpan yläpää kun on ruuvaamalla paikallaan ja sis avattavissa (jos ei ole pahasti kiinni ruostunut).
FK:n tolppiin oon joskus vaimentimet uusinutkin..
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”