Nyt otetaan kaikki mahdollinen tieto vastaan, vaikka aika paljon luinkin jo noita käyntiongelmia, mutta mikään ei täsmää kunnolla.
Eli kaikki alkoi,kun aloin vaihtaa peltisatsia. Noo, tietty yks pultti katkes sisään ja eikun kannen kanssa koneistamolle. Uudet kierteet ja samalla kantta laskettiin 0,5mm:ä, joka toi mukavasti puristusta lisää. Mutta ensimmäisellä koeajolla Corro päätti lopettaa matkan teon kertalaakista, vaikka kiierroksia ei ollutkaan, kuin jotain 4500. Niin, ennen tuota nyki vähän aikaa ja sitten totaalinen seisahtuminen. No arvasin oikein, tankin bensapumppu tuli tiensä päähän 273tkm:n kohdalla. Ei löytynyt mistään omaa Corron pumppua, eli pistettiin 2 litraisen Passatin 3barin pumppu, joka kävi muuten, mutta koska anturi ei käy, niin ei näytä tietysti bensanmäärää. (Pieni ongelma!)
Nyt röpöttää "ikäänkuin" kolmella pytyllä. Ei meinaa käydä tyhjäkäyntiä millään ja tietty tehot aivan hukassa. Ajoitus varmasti kohdallaan ja sytytystä vaikka kääntäis minnepäin, niin ei suurta merkitystä. Bensaa tulee kaarena ruiskulle ja kipinä on hyvä.
Noita alipaineletkuja ei vielä vaihdettu uusiin, mutta näyttäs suht nopeella katsauksella ehjiltä.
Niin, mulla ei oo vähäpäästöinen, eli sillai virittäjän unelma, mutta kyllä siellä katissa kuitenkin lambda on, jota ei vielä vaihdettu.
Entäs se ISV-venttiili ja Hall-anturi?
Kuka on se GURU, joka kertoo vian?
Corrado G60:n käyntiongelmat konerempan jälkeen!
Valvoja: ffp jäsenet
G60 alkuperäinen bensapumppu on 4bar. Voisko huono käynti johtua siitä ettei pumppu tuo tavaraa kuitenkaan tarpeeksi? Omaan corradoon ostin ebaysta alkuperäisen käyttämättömän pierburgin pumpun. Toimituksineen ja tulleineen (tuli lahden takaa) noin 120e.
Tässä vielä linkki: http://www.ebay.com/itm/251509586792
Tässä vielä linkki: http://www.ebay.com/itm/251509586792
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa