Corradon G60 vedot hukassa?
Valvoja: ffp jäsenet
Corradon G60 vedot hukassa?
Elikkä virranjakajan vaihdon jälkeen ei corradossa ole vetoja. Kierroksia ottaa todella huonosti n.3500. Sytkää on moneen kertaan katottu lampulla ja kaikki ok, eikä silti pelaa. Mitähän seuraavaks alkais kattelee? Ja alkaa puutumaan kun alkaa ahtaa enemmän. Auttakaa viissaammat! Kiitoskia jo etukäteen niille jotka vaivautuvat vastaamaan!!
Sytkä katottu oikeella tavalla eli moottorinohjauksen lämpötila-anturin johto irti? Meinaan jää muuten sytkä ihan mihin sattuu johto kiinni. Omassa oli edellisen omistajan jäljiltä 4 astetta jälkeen yläkuolokohdan kun pitäisi olla 12 astetta ennen tai vaikka vähä ennemminkin ja lämpöanturinjohto kiinni näyttikin ihan hyvältä sit kun sen otti irti putosikin ennakosta noin 16 astetta pois... ja ei muuten vetänny kovin kummosesti ennen oikein säätämistä.
tuossa kun antaa jenkaa ja päästää kaasun pois ja kierrokset laskee melkein sammuu ja alkaa käymään kolmella, nelosen tulpanjohdon kun ottaa irti tuossa vaiheessa niin ei muutu mikskään käynti eli nelonen menee pimeeks? voisko tehä tuolla tavalla jos sytkä sittenkin olis pielessä? ja auto kyllä sammuu kun ottaa sinisen liittimen irti tällä hetkellä.
Tuollaiseen vikaan on mahdollisuuksia: hajallisella sytytystulpalla,hajallisilla sytytysjohdoilla,hajallisella ruiskun/moottorin johtosarjalla ja hajallisella moottorin/sytytyksen ohauksella... siintä vaan sitten vikaa sulkemaan pois yksi osa kerrallaan. Itse vaihtaisin ekana sytytystulpat ja tulpan johdot koska uudetkin on nykyisin yllättävän usein hajalla tai muuten vaan toimimattomia. Sen jälkeen moottorinohjausboxi vaihtoon jos ei toimi jne.
Digifantti on ronkeli tulppien ja tulpanjohtojen suhteen. Oikea tulppa Bosch W5DPO tai vanhempi W6DPO. Tulpanjohdotkin kannattaa ottaa Boschilaiset. Jos ei noilla korjaannu niin virranjakaja tutkintaan. Toimiko vanhalla jakajalla samallalailla vai miksi se on vaihdettu?
Suomessa 4kpl noita W5DPO olisi maksanut pitkälle toista sataa €uroa kun viime keväänä kävin paikallisesta varaosaliikkeestä kysymässä, tilaus tavaraa. Saksan ebaysta kotiin alle puolella tuosta hinnasta :D
http://www.ebay.de/itm/4-Bosch-Doppelpl ... 46149db2b7
Suomessa 4kpl noita W5DPO olisi maksanut pitkälle toista sataa €uroa kun viime keväänä kävin paikallisesta varaosaliikkeestä kysymässä, tilaus tavaraa. Saksan ebaysta kotiin alle puolella tuosta hinnasta :D
http://www.ebay.de/itm/4-Bosch-Doppelpl ... 46149db2b7
täytyy varmaanki huomenna käydä tilaamassa kunnontulpanjohdot. Jakajasta meni hall-anturi pimeeksi ja sitä vaihtaessa omaa tyhmyyttään niin se akselin päässä oleva ratas otti itteensä ja vanhalla jakajalla rokkas kyllä hyvin. mites nuo digifantit sopii keskenään yhteen kun kaverilla olis g60 golffi niin siitä voisi koittaa tuota ohjainboxia. et onko kuinka tarkka että numerot samat yms.?
toimi toikin kyllä jotenkin sen jakajan vaihdon ja sytkän säädön jälkee jonku päivän kaks, mutta sitten tuli tommoseks. ei ihan täysillä tehoilla kylläkään, sanoivat korjaamolla että eivät uskaltaneet laittaa enempää ennakkoa sinne.
toimi toikin kyllä jotenkin sen jakajan vaihdon ja sytkän säädön jälkee jonku päivän kaks, mutta sitten tuli tommoseks. ei ihan täysillä tehoilla kylläkään, sanoivat korjaamolla että eivät uskaltaneet laittaa enempää ennakkoa sinne.
Viimeksi muokannut mika.., 28.4.2014 18:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
boxin vaihdolla ei mitään vaikutusta. mitattiin samalla siinä sitten hallilla koneesta puristuspaineet ja kaikki näytti hyvältä. ¨
Sitten siinä pähkäiltii että voisko olla nelosesta venttiilinjousi kuoleentunu sen verta että pienemmillä kierroksillä pysyy mukana ja isommilla sitten ei enään pysykkään? mitäs sanotte?
Sitten siinä pähkäiltii että voisko olla nelosesta venttiilinjousi kuoleentunu sen verta että pienemmillä kierroksillä pysyy mukana ja isommilla sitten ei enään pysykkään? mitäs sanotte?
Vaihdappa tulppia keskenään sen nelosen ja jonkun toisen sylinterin välillä koska edelleenkin epäilen et sun sytytysjärjestelmä ei toimi niin kuin pitäis... Samaten jos tulpanjohto vaan löytyy toinen mikä ylettää siihen neloseen niin vaihdappa sekin... nimittäin uudetkin osat on välillä hajalla valmiiksi eikä toimi niin kuin pitäisi.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 44 vierailijaa