Nonniin...
Elikkäs tuollainen aee 1,6 4-piste ruisku kone temppuilee.
Vikana on että lämpimänä (ilman ryyppyä) kierrokset vaeltaa ja vähän ajan päästä kone sammuu. Ryyppy päällä auto käy moitteitta mutta heti kun kone alkaa lämpeämään niin kierrokset laskevat lähelle tyhjäkäynti lukemia mutta meinaa laskea liian alas jolloin kaasu läpän sähkö puoli yrittää pitää auton käynnissä sitten ehkä 10-20s jälkeen kone sammuu.
Kun itse pitää kaasu poljinta painettuna niin että kierrokset ovat 3000rpm. auto pysyy käynnissä mutta kierrokset vaeltavat noin 2700-3100rmp.
Auto tuntuu myös savuttavan jonkun verran, pakokaasu on väriltään normaalia tai hieman sinertävää. Autoon on vaihdettu uusia osia mutta mikään ei tunnu auttavan.
Uutta osaa:
Puola, virran jakaja, tulpan johdot ja tulpat.
Pa pumppu ja suodatin, lamda anturi ja veden lämpötila anturi.
Imuilman lämpötila anturin olen todennut ehjäksi vastus mittauksella.
Kaikki sulakkeet on ehjiä.
Olisiko jollain kokemusta saman tyyppisestä viasta? Alkaa itseltä ideat loppumaan.
Golf mk3 aee 1,6 -97 käynti ongelma
Valvoja: ffp jäsenet
Eli ei taida saada lämpimänä tarpeelsi polttoainetta??
Sammuuko niin että käy vajailla pytyillä vai hyytyykö tasasisesti??
Olikos tässä 4 pisteruiskussa jonkinlainen polttoaineen paineen säädin siinä "kiskossa" jossa on ne suuttimet??
Moottorin sähköjohdot tarkastukseeen vielä..
Vedenlämpötila anturi tarvike vai alkuperäinen??
Sammuuko niin että käy vajailla pytyillä vai hyytyykö tasasisesti??
Olikos tässä 4 pisteruiskussa jonkinlainen polttoaineen paineen säädin siinä "kiskossa" jossa on ne suuttimet??
Moottorin sähköjohdot tarkastukseeen vielä..
Vedenlämpötila anturi tarvike vai alkuperäinen??
-
- -
- Viestit: 28
- Liittynyt: 24.4.2011 13:25
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa