Moro,
Viime kesänä alkoi ongelmat: pätki ja sammui --> kopsautti luunapin polttoainepumpun sulakkeelle --> kontakti palasi ja meno jatkui.
Sulake tosin kuumeni, jopa suli osittain, mutta ei ikinä palanut katki.
Nyt on uusi sulakeboksi, koska vanhasta oli kontaktit lähes hävinneet tämän kuumenemisen johdosta.
Nopealla käytöllä sulake lämpenee edelleen! Pitää käyttää vielä pidempi aika ja katsoa kuumeneeko se ihan, mutta kutina on, ettei vika korjaantunut vielä...
Eli vika oli joko:
1. huono sulakekontakti aiheutti kuumenemisen ja sulamisen (toivottava vika tällä hetkellä, koska boksi uusittu ja kontakti OK) TAI
2. vika on jossain muualla, joka aiheutti kuumenemisen --> huonon kontaktin kun paikat alkoi sulamaan
Mistä etsiä vikaa nro 2?
Pääbensapumppu?
Nostopumppu?
Paskainen bensafiltteri (vaihdettu 20tkm sitten eli kymmenen vuotta sitten kun otin auton kesäkäyttöön)?
-Rike
Scirocco II, -91, 8V, GTI: POLTTOAINEPUMPUN SULAKE KUUMENEE
Valvoja: ffp jäsenet
15A on ohjeistettu ja se siinä on killunut. kuumeni ja ja suli... Ei palanut katki ikinä eli virta ei ylitä tuota 15A:ta.
Nyt uusi sulakerasia ja illalla käyttelen pidemmän jakson ja tunnustelen kuumeneeko. Pahasti pelkään, koska 5 min tallissa ja oli jo lämmin.
Pitää tuo virtamittari hommata...
-Rike
Nyt uusi sulakerasia ja illalla käyttelen pidemmän jakson ja tunnustelen kuumeneeko. Pahasti pelkään, koska 5 min tallissa ja oli jo lämmin.
Pitää tuo virtamittari hommata...
-Rike
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa