Golf II 1.8 Gti 16v KR virittäminen
Valvoja: ffp jäsenet
Golf II 1.8 Gti 16v KR virittäminen
Ens kesänä olisi tarkotus hommata kakkoskoppanen golfi kyseisellä koneella. tarkoituksena olisi hieman kutitella koneesta enemmän tehoa, nyt olisi sitten hyvät neuvot kokeneemmilta tarpeen mitä kannattaa tehä ja mitä ei. Itse olen aatellu peltisatsia, putkiston vaihtamista, vv-suodatinta, mitäs tuolle kannelle kannattaisi tehdä minkä asteisia millä nostoilla olevia nokkia on käytetty ns. katuvirityksessä, tarviiko ruiskulle tehdä jotain? Tarkoituksena olisi pitää kone vaparina
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Jos haluaa säädöt viimesen päälle kohdalleen niin kannattaa ostaa myös se säädettävä ketjupyörä. Hyvin onnistuu ihan säädettävällä hihnapyörälläki.
Tohon KR:ään voi vähän vapaammin laittaa millasia nokkia haluaa, kun ei tarvii päästöistä huolehtia. Vakio kanteen ei kuitenkaan kannata mitään kisanokkia laittaa. Hirveen isolla nostolla ei vakiokannessa ees nokat mahu pyörimään.
Itellä on tässä 2 litrasessa Cat Camsin 266/264 nokat. Noi on ihan mukavat. Alavääntöä ei noillakaan enää löydy vaikka onkin melko miedot nokat.
Tohon KR:ään voi vähän vapaammin laittaa millasia nokkia haluaa, kun ei tarvii päästöistä huolehtia. Vakio kanteen ei kuitenkaan kannata mitään kisanokkia laittaa. Hirveen isolla nostolla ei vakiokannessa ees nokat mahu pyörimään.
Itellä on tässä 2 litrasessa Cat Camsin 266/264 nokat. Noi on ihan mukavat. Alavääntöä ei noillakaan enää löydy vaikka onkin melko miedot nokat.
lainaan vähän tätä threadia. itellä jokamiesluokkaan valmistumassa mk2 kyseisellä moottorilla, mitään ihmeempiä ei ole tarkoitus koneelle tehdä, peltisarja on mutta muuta ei oikeestaan moottorille ole tehty. mitenkäs tosta saa bensan painetta esim nostettua ? taitaa vaan aika korkea olla jo valmiiksi ? ja mitä kaikkia voi tosta k-jetistä noita letkuja tulpata että toimii vielä? kannesta ei vissiin hirveesti oo varaa pois ottaa mutta missäs kunnossa yleensä kanavat vakiossa ? nokkia en rupea vaihtamaan olkoot vakiot. tarkotus ois siis pitää myös alakierroksilla tehot että olis mukavampi ajella. ja yyveellä saa laittaa vinkkejä mk2:sen alustaan liittyen lähinnä asfalttia silmällä pitäen :p
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa