vw golf 1.6 td -90 kierrokset jää "huutamaan"

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

vate
-
Viestit: 7
Liittynyt: 25.1.2014 17:41

vw golf 1.6 td -90 kierrokset jää "huutamaan"

ViestiKirjoittaja vate » 25.1.2014 17:56

eli ainakun vaihdan vaihdetta vähänkin korkeammilla kierroksilla kone rupee hutamaan,pumppu vahdettiin eilen eikä auttanut ollenkaan

vate
-
Viestit: 7
Liittynyt: 25.1.2014 17:41

ViestiKirjoittaja vate » 25.1.2014 18:58

vaijerit pelaa normaalisti

vate
-
Viestit: 7
Liittynyt: 25.1.2014 17:41

ViestiKirjoittaja vate » 25.1.2014 20:07

kierrokset alkavat myös huutamaan tyhjäkäynnillä ko vähän polkasee...

MJ
-
Viestit: 471
Liittynyt: 24.1.2008 11:27

ViestiKirjoittaja MJ » 25.1.2014 20:45

Siis kone jää kierroksille? Siinä tapauksessa pumpun kiinnitys tarkistettava. Jos tuo on sama pumppu kuin omassa -85 1.6D Jetassa oli joskus, niin sieltä pumpun alta löytyy yhdelle kiinnityspultille paikka. Se jos oli irti tai löysällä, niin pumppu rupesi tunkemaan evästä koneeseen kierroksilla ihan huolella.

MJ
-
Viestit: 471
Liittynyt: 24.1.2008 11:27

ViestiKirjoittaja MJ » 25.1.2014 20:54

Jos on tarve ajaa autolla ennen kiinnityspultin asennusta, niin syöttöä pienemmälle reilusti, niin että kierrokset putoaa tyhjäkäynnille.

vate
-
Viestit: 7
Liittynyt: 25.1.2014 17:41

ViestiKirjoittaja vate » 25.1.2014 21:09

pumpun kiinnitys oli kunnossa

vate
-
Viestit: 7
Liittynyt: 25.1.2014 17:41

ViestiKirjoittaja vate » 25.1.2014 21:56

ja syöttö on säädetty pienelle mutta ei auta

vate
-
Viestit: 7
Liittynyt: 25.1.2014 17:41

ViestiKirjoittaja vate » 25.1.2014 22:50

normi ajossa nopeus hidastuu pikkuhiljaa takerrellen

MJ
-
Viestit: 471
Liittynyt: 24.1.2008 11:27

ViestiKirjoittaja MJ » 26.1.2014 17:06

No joo, ei ehkä sitten ole siitä kiinni. Omassa oli oireet vähän samanlaiset, sinne piti askarrella paskarrella kartiokantainen pultti pumpun alle ja sillä rupesi toimimaan pumppu oikein. Kysäisin asiasta joltain Vw-asentajalta ja se heti arvasi mistä on kyse. En tiedä olisiko normaalipultti jaksanut pitää pumpun riittävästi paikallaan. Nimimerkki "sa" tällä foorumilla on jäänyt mieleen näiden vanhojen dieselkoneiden experttinä ainakin, voi löytyä sieltä enemmän apuja, kunhan ehtii lukemaan tämän.

MJ
-
Viestit: 471
Liittynyt: 24.1.2008 11:27

ViestiKirjoittaja MJ » 26.1.2014 17:08

Tuokin kannattaa käydä lukemassa, josko olet itse tai joku muu sitä pumppua joskus roplannut. http://www.netikka.net/vepiku/syotto.htm

vate
-
Viestit: 7
Liittynyt: 25.1.2014 17:41

ViestiKirjoittaja vate » 30.1.2014 21:05

eikö ketään tiedä mikä vois olla?

divinee
-
Viestit: 93
Liittynyt: 17.7.2010 14:52

ViestiKirjoittaja divinee » 30.1.2014 22:53

Kaasuakselin raosta vuotaa ilmaa pumppuun..


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa