Ollaan tuossa projektina heitetty -94 vuosmallin Ventosta 1.9tdi 1Z motti Caddyn keulalle. Ollaan jo siinä vaiheessa että ollaan auto saatu kyllä käymään ja pyöriikin noin 30 sekunttia ihan normaalisti mutta sitten sammuukin ihan ykskaks mitään varottamatta. Sen jälkeen vaan hörähtelee tai sitten käynnistyy mutta yskii vaan eikä vastaa kaasuun ja sammuu parin sekunnin jälkeen. Vikakoodeja ei olla päästy lukemaan koska v-checker ei noin vanhasta osaa ilmeisesti lukea. Auto kun seisoo akun kenkä irti yön niin seuraavana päivänä taas käynnistyy samallalailla mutta sammuu taas kerran.
Ajoitukset tasan oikein, toki voipi nakata kuvan jos jollain olisi merkeistä parempi tieto. Pumppua ei oo kellolla tosin ajotettu.
Pumpun solenoidille ollaan laitettu suoraan 12v.
Onkos näissä ajonestoa vielä? Entäs kuinka se mahdollisesti ohitetaan? Ideoita? 109 rele joka ilmeisesti on päävirtarele niin toimii koko tuon ajan kun pyörii ja sammuu.
1z ja outo sammuminen
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 5
- Liittynyt: 22.12.2013 19:17
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 5
- Liittynyt: 22.12.2013 19:17
- Viesti:
"Pumpun solenoidille ollaan laitettu suoraan 12v.
Onkos näissä ajonestoa vielä? Entäs kuinka se mahdollisesti ohitetaan? Ideoita? 109 rele joka ilmeisesti on päävirtarele niin toimii koko tuon ajan kun pyörii ja sammuu."
Mitä muuta vaihdoit kuin koneen ? Ota solenoidin alta kara ja jousi pois, kokeile niin, polttoaineeseen viittaa vika.
Onkos näissä ajonestoa vielä? Entäs kuinka se mahdollisesti ohitetaan? Ideoita? 109 rele joka ilmeisesti on päävirtarele niin toimii koko tuon ajan kun pyörii ja sammuu."
Mitä muuta vaihdoit kuin koneen ? Ota solenoidin alta kara ja jousi pois, kokeile niin, polttoaineeseen viittaa vika.
-
- -
- Viestit: 5
- Liittynyt: 22.12.2013 19:17
- Viesti:
Kokeiltiin myös limpparipullostakin antaa evästä ja tekee tasan samallalailla.. Korkkikin on ollut tankista irti jo pitkän aikaa, ei varmaan siinä promlemos :(
Outoo tosiaan kun on sammunut niin sitten kun starttaa niin kyllä suihkuaa hyvin polttoaine suuttimien putkien juuresta mutta ei käyntiin sitten varmasti.
Vaihdettu on toki johtosarjat ja tarvittavat pelit muttei keskuslukon härveleitä. Olisiko mahdollinen ajonesto kytketty siihen?
Vento tosiaan ostettiin viallisena ettei lähde käyntiin.. Pöllö-öljyllä oli entiset omistajat ajellu ja suodatin tukossa.. Laitettii limpparipulloon dieseliä ja imuputki siihen ja paluuputki toiseen pönttöön ja hetken päästähän se lähti käyntiin ja pyöri nätisti. Innostuttuamme asiasta ei tullut pyöritettyä kuin joku 20 sekkaa silloin että en tiiä oliko jo sillon päällä vika.
Auto on siis tuotu Puolasta aikoinaan! 1z vissii tullu suomiautoihin vissii 95 tai 96?`Olisko tosiaan se ajonesto nyt se onkelma? Ohitusohjeita sille?
Outoo tosiaan kun on sammunut niin sitten kun starttaa niin kyllä suihkuaa hyvin polttoaine suuttimien putkien juuresta mutta ei käyntiin sitten varmasti.
Vaihdettu on toki johtosarjat ja tarvittavat pelit muttei keskuslukon härveleitä. Olisiko mahdollinen ajonesto kytketty siihen?
Vento tosiaan ostettiin viallisena ettei lähde käyntiin.. Pöllö-öljyllä oli entiset omistajat ajellu ja suodatin tukossa.. Laitettii limpparipulloon dieseliä ja imuputki siihen ja paluuputki toiseen pönttöön ja hetken päästähän se lähti käyntiin ja pyöri nätisti. Innostuttuamme asiasta ei tullut pyöritettyä kuin joku 20 sekkaa silloin että en tiiä oliko jo sillon päällä vika.
Auto on siis tuotu Puolasta aikoinaan! 1z vissii tullu suomiautoihin vissii 95 tai 96?`Olisko tosiaan se ajonesto nyt se onkelma? Ohitusohjeita sille?
http://www.oberschlachter.fi/forum/view ... 6&start=10
Ohjeitakin löytyy, -98 muuttui vaikeammaksi ;)
Ohjeitakin löytyy, -98 muuttui vaikeammaksi ;)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa