aaz kannentiivisteen paksuus?
Valvoja: ffp jäsenet
aaz kannentiivisteen paksuus?
Monireikäisiä kannentiivisteitä teillä on ollut noissa 1.9td aaz koneissa?
tuossa tallin nurkasta aloin kasaamaan yhtä aaz pataa josta ei vanhasta kannentiivisteestä ole mitään havaintoa enää missä on joten vaikea todeta onko varmuudella 1,2 vai 3 reikäinen.
sellainen muistikuva kumminkin on että pahvi olisi ollut 1 reikäinen toisin kuin auto josta tuo ehjä kansi on otettu siinä oli 3 reikäinen.
joten kumpaan suosittelette päätymään?
tuossa tallin nurkasta aloin kasaamaan yhtä aaz pataa josta ei vanhasta kannentiivisteestä ole mitään havaintoa enää missä on joten vaikea todeta onko varmuudella 1,2 vai 3 reikäinen.
sellainen muistikuva kumminkin on että pahvi olisi ollut 1 reikäinen toisin kuin auto josta tuo ehjä kansi on otettu siinä oli 3 reikäinen.
joten kumpaan suosittelette päätymään?
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
niin paljon jäi häiritsee tuo reikämäärä että pakko oli tallin perältä romuläjästä tuo vanha kansi pahvi etsiä ja löytyhän se.
eli yksireikäinen pahvi oli tuossa kiinni vanhalla kannella, uuden kannen luovuttajassa taasen oli 3 reikäinen paikallaan.
kansissa ei korkeus eroa ollut mitä tuossa venttiileitä hioessa mittailin joten pitäsikö mennä tuolla yksireikäisellä pahvi koolla joka tuossa koneessa ennestään jo oli paikallaan toimiessaan.
miten on todellisuudessa kriiittinen tuo pahvin paksuus vai lyönkö kaks reikäsen kiinni niin sattuu puolväliin :D.
eli yksireikäinen pahvi oli tuossa kiinni vanhalla kannella, uuden kannen luovuttajassa taasen oli 3 reikäinen paikallaan.
kansissa ei korkeus eroa ollut mitä tuossa venttiileitä hioessa mittailin joten pitäsikö mennä tuolla yksireikäisellä pahvi koolla joka tuossa koneessa ennestään jo oli paikallaan toimiessaan.
miten on todellisuudessa kriiittinen tuo pahvin paksuus vai lyönkö kaks reikäsen kiinni niin sattuu puolväliin :D.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Esim. TDI:n kiertokankienkin paino vaihtelee vähintään 60g toleranssilla, joten eipä tuo 0,16mm ero kannentiivisteissä ole edes kovin suuri. Tuolta löytyy viimeisestä viestistä kannentiivisteen paksuutta vastaavat männänylitykset.
Jos lohko on ollut aiemmin 1-reikäisellä kannentiivisteellä, laita 1-reikäinen tiiviste. Varmistukseksi voi mitatakin, jos arveluttaa.
Edit. epäselvyyden vuoksi linkissä on näköjään eri paksuuksilla olevat kannentiivisteet, kuin aiemmin mainitut.
Jos lohko on ollut aiemmin 1-reikäisellä kannentiivisteellä, laita 1-reikäinen tiiviste. Varmistukseksi voi mitatakin, jos arveluttaa.
Edit. epäselvyyden vuoksi linkissä on näköjään eri paksuuksilla olevat kannentiivisteet, kuin aiemmin mainitut.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 41 vierailijaa