noniin elikkäs tuli tos ostettua tollaane otsikon mukainen caravelle josta entisen omistajan mukaan kansipahvi sökö.kuluttaa vettä ja putkesta tulee vesihöyryä..
eilen purettiin kansi ja kannentivisteessä ei mitään selvää jälkeä ja vettä ei näkyny liiemmin missää sylintereis ym.kannessa "normaalit " pienet halkeemat venttiilien välikohdissa.
ongelma on vaan että aika ei anna periks (armeijan johdosta ) että ei voi viedä kantta kalliiseen koe ponnistukseen että onko paskana kansi vai ei ja piiitkät jonot diesel pajalla ja myös auto tarvis aika pian saada ajoon ..
eli onko kuinka todennäköstä että kansi olis jostain sisältäpäin rikki vai näkyykö yleensä tiivisteessä hyvin jos se on falskannu vettä väärään paikkaan.
nyt siis meinasin että koitan joko vaan uudella tiivisteellä alkoko pelittään TAI mulle mieleisempi vaihtoehto että jos joltain löytys edullisesti toimivasta autosta irroitettu kansi venttiileineen päivineen niin voisin olla innokas ostamaan.
kertokaa kokemuksia ja vinkkejä asiantuntijat ,kiitos etukäteen ja hyvät joulut kaikille!
caravelle t4 1,9 td abl kansivika
Valvoja: ffp jäsenet
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=87 ... hlight=abl
Tuolla väitetään esikammiokoneiden kaikki 1,9td käy, mikä km määrä ajettu koneella, lohkokin voi vuotaa ja vesitilaan tulee painetta jos sylinteriin vuotaa (paljon kiloja sylintereissä), en usko tuohon veden palamiseen jos sitä painetta ja kuplia ei ole vesitilassa ?
Vettä voi hävitä jäähdytin-letkuvuodon kauttakin ?
Tuolla väitetään esikammiokoneiden kaikki 1,9td käy, mikä km määrä ajettu koneella, lohkokin voi vuotaa ja vesitilaan tulee painetta jos sylinteriin vuotaa (paljon kiloja sylintereissä), en usko tuohon veden palamiseen jos sitä painetta ja kuplia ei ole vesitilassa ?
Vettä voi hävitä jäähdytin-letkuvuodon kauttakin ?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa