Ykkös Golffin dieselöinti
Valvoja: ffp jäsenet
Ykkös Golffin dieselöinti
Sopiikos KR-koneen laatikkoon Venton 1.9ekotd kone kiinni? Ja mahtuuko ko kone ykköskorisen konehuoneeseen?
Eikös KR:n laatikossa ole paksumpi kytkin-akseli, eli levy täytyy olla myös KR:stä.
Mitään ajatusta mielestäni siinä kyllä ei ole, koska siinä KR:n laatikossa on todella lyhyet välitykset ja kone huutaa jo 100 vauhdissa pitkästi yli 3000rpm.
Myynti osiolla näyttää olevan 100€ tarjolla ATH laatikko missä on sama välitys kuin dieselin laatikoissa alunperin, eli 100 vauhdissa 5vaihteella n. 2700rpm joka on huomattavasti mukavampi ajella maantiellä.
Mitään ajatusta mielestäni siinä kyllä ei ole, koska siinä KR:n laatikossa on todella lyhyet välitykset ja kone huutaa jo 100 vauhdissa pitkästi yli 3000rpm.
Myynti osiolla näyttää olevan 100€ tarjolla ATH laatikko missä on sama välitys kuin dieselin laatikoissa alunperin, eli 100 vauhdissa 5vaihteella n. 2700rpm joka on huomattavasti mukavampi ajella maantiellä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa