1.8t veen kierto ongelma.

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

pertti108
-
Viestit: 669
Liittynyt: 22.9.2009 22:16

1.8t veen kierto ongelma.

ViestiKirjoittaja pertti108 » 1.12.2013 0:07

Eli 1.8t johon vaihdoin veipumpun. Kiertää, mutta heikosti. Kierroksilla jaksaa pukata kättä lämpimämpää, tyhjäkäynnillä ei. Kaveri jonka auto on muisteli että olis korjuumies joskus paikannu jonku pikkuvuodon nesteen sekaan laitettavalla mäskillä..

Autohan on A4, automaatti ilmastointiki on, muttei vikakoodeja.

Hyviä ideoita kaivattas. Itellä tuli mieleen että läppämoottorit toimii, mutta läpän vipu vois olla rikki. Ja sitte se todennnäkösempi eli kenno jonkinverran tukossa niin kiertää vain osittain. Mietteitä?

VilleP
-
Viestit: 315
Liittynyt: 24.7.2003 23:14

ViestiKirjoittaja VilleP » 1.12.2013 13:39

Kenno osittain tukossa tai ilmaa järjestelmässä.

Mro
-
Viestit: 509
Liittynyt: 21.3.2009 11:39

ViestiKirjoittaja Mro » 1.12.2013 15:51

Ootko koittanu pumpata vettä letkuja puristelemalla? Lämpeneekö alavesiletku? Ilmalukko jossain letkunmutkassa..

pertti108
-
Viestit: 669
Liittynyt: 22.9.2009 22:16

ViestiKirjoittaja pertti108 » 1.12.2013 22:51

On niitä sen verran puristeltu, että ei ole ilmaa. Eikähän näissä oikeen jää ilmaa mihinkään jemmaan. Ei muuta ku kenno tilaukseen ja sitte hermoa vaihtoon.

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 1.12.2013 22:59

Jos se on B5 koppaa, niin kyllähän siinä melkein aina pitää ilmata kennon letkut. Toisessa letkussa on reikä kyljessä, vedetään sitä ulospäin niin että reikä tulee kennon putken päältä pois. Irroitetaan paisuntasäiliö ja nostetaan sitä sen verta ylöspäin että vesi alkaa virrata lämppärin letkun reijästä.

Tukkoon noi kennot kyllä menee helposti jos sekoitetaan nesteitä keskenään, tai sitten laitetaan jostain sementtiä sekaan. Mä pistin auton vaihtoon kun oli vastaavaa ongelmaa.

pertti108
-
Viestit: 669
Liittynyt: 22.9.2009 22:16

ViestiKirjoittaja pertti108 » 2.12.2013 8:04

Noniin. tutkitaan vielä tuo. siinä motin päällähän menee putki missä on proppu ja tuosta sillon tuliki vähä ilmaa ku laitoin nesteet sisään ja käytin läpilämpimäksi.

pertti108
-
Viestit: 669
Liittynyt: 22.9.2009 22:16

ViestiKirjoittaja pertti108 » 19.12.2013 16:39

Vaihdoin sisäkennon ja sille kunnon ilmaus. Nyt tulee kuumaa ihan just niin paljo ku haluaa. Vanha kenno oli viekä auki, mutta ryytteessä. Ennen minua on käytetty liikkeessä ja sillon on varmaan jääny ilmaa. Jokatapauksessa nyt pelaa.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa