:?:
ALH 1.9 TDI tehot häipyneet kokonaan. Pedali lattiassa kulkee n. 100 km/h. Paikallaan kierrokset nousevat 5000 r/min helposti, mutta ajaessa täysi tuhnu.
Ilmamassamäärämittari uusittu samoin N75- venttiili, ilman mitään hyötyä.
Skoda Octavian tehot hävinneet
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 52
- Liittynyt: 3.11.2008 11:47
-
- uusi tulokas
- Viestit: 2
- Liittynyt: 29.11.2013 13:01
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Ao. vikoja antoi, mihin komponetteihin liittyvät? Apuja otetaan vastaan. Kiitos.
1 Fault Found:
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground
P3105 - 35-00 -
1 Fault Found:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent
1 Fault Found:
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground
P3105 - 35-00 -
1 Fault Found:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent
Onko alkanu tekemään tuota nyt ku on ilmat kylmenneet?
Mulla teki ASV:llä varustettu Ocu viime vuonna näihin aikoihin samaa. Antoi juuri tuota jälkimmäistä vikakoodia. En tehny muutaku nollasin koodit muutamaan otteeseen ja vika ei ole uusiutunut (vaikka kovasti olenkin odotellut, että ilmeneekö nyt ja onko syy-yhteyttä ilman lämpötilan kylmenemiseen ja kosteuteen)
Mulla teki ASV:llä varustettu Ocu viime vuonna näihin aikoihin samaa. Antoi juuri tuota jälkimmäistä vikakoodia. En tehny muutaku nollasin koodit muutamaan otteeseen ja vika ei ole uusiutunut (vaikka kovasti olenkin odotellut, että ilmeneekö nyt ja onko syy-yhteyttä ilman lämpötilan kylmenemiseen ja kosteuteen)
1. koodi kertoo että sammutusläpän johot on irti tai maissa. Tai sammutusläpän solenoidi on sökö. Löytyy imusarjasta. Johtoja seurailemaan, onko poikki.
2. vika kertoo että on aliahtanut, eli ei ola saavuttanut ohjelman pyytänyttä ahtopainetta ja tästä vikakoodista seuraa se että on mopo ku on vikatilassa. Tuohon voi olla montaki syytä, kuten nuo vaihtamasi osat. Muita mitä tulis mieleen on ilmansuodatin, alipaineletkut, turbon vnt mekanismi, tukossa oleva pakoputki. Eli moottori ei saa ilmaa tai pakokaasu ei poistu tai joku turbon säätöön liittyvä osa on rikki. Pian aikaa jostain näistä löytyy se vika. Haulla löydät varmasti vastaavia tapauksia heti monta.
2. vika kertoo että on aliahtanut, eli ei ola saavuttanut ohjelman pyytänyttä ahtopainetta ja tästä vikakoodista seuraa se että on mopo ku on vikatilassa. Tuohon voi olla montaki syytä, kuten nuo vaihtamasi osat. Muita mitä tulis mieleen on ilmansuodatin, alipaineletkut, turbon vnt mekanismi, tukossa oleva pakoputki. Eli moottori ei saa ilmaa tai pakokaasu ei poistu tai joku turbon säätöön liittyvä osa on rikki. Pian aikaa jostain näistä löytyy se vika. Haulla löydät varmasti vastaavia tapauksia heti monta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 51 vierailijaa