Hei, ja ennenkuin ensimmäinen sanoo käytä hakua niin kaikki artikkelit ovat luettu ja monet poistettu, mihin olisi ohjattu joten asiaan.
Tuota 2.7bt konetta on 230 ja 250hp tehoisena. Onko näillä keskenään eroa lähinnä ajatellen tuota turbojen kestävyyttä? Onko jonkun tietyn vuosimallin jälkeen tehty kenties päivityksiä kestävämpään?
Mites kyseisen moottorin omistajat, kuinka kauan olette selvinneet ennenkuin on turbot paukkunut? Mikä niissä on mennyt rikki ja mitä se on autollenne tehnyt?
Minkälaisiin hintoihin olette turboja ja niiden vaihtoja saanut?
Mitäs olette mieltä tästä koneesta yhdistetynä tiptronic automaattiin? Olettaen nämä kaikki siis että auto on vakio(varmaan lisää käyttöikää)
Audi A6 2.7 biturbo quattro
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 84
- Liittynyt: 30.1.2011 21:35
Audifinns:sille lukemaan ja kyselemään! Siellä vähän enemmän juttua näistä vehkeistä.
Pistänpä tähän kuitenkin omat mielipiteet ko. laitteesta vaikkei siitä vielä kovasti kokemusta olekkaan.
Omani on A6 Avant quattro 2.7BiT S-line, tiptronicilla, ajettu n.187tkm.
Ensinnäkin se on todella mukava ja hiljainen. Tiptronic vaihtaa miellyttävän pehmeästi ja hiljaisesti ja auto kiihtyy kaasua painettaessa eleettömän tasaisesti. Täyskaasulla kiihtyy ihan mukavasti ja korviin kantautuu vaimea kutosen sointi. Mistään raketista ei kuitenkaan ole kyse, siitä pitää huolen kulkineen muhkea omamassa. Polttoainetta tällä on mennyt seka-ajossa n.12 litraa sadalla ja maantiellä n.9.
Sporttisista autoista pitävälle ainakin karvalakkimallin A6 BiT voikin olla melkoinen kauhistus. Mutta tässä S-linessä on muutama mukava varuste jotka tuovat menoon edes hieman urheilullisuuden tuntua:
-alusta on tehtaan sporttimalli
-nahkaratti on kolmipuolainen ja siitä löytyy painonapit tiptronicin manuaaliseen käskyttämiseen
-nahkaiset sähköllä 12-suuntaan säätyvät ja muistilla varustetut penkit on nekin onneksi sport-malliset,
Eiköhän tälläkin siis riemua saada talvesta irti, ESP-off napin avustuksella. ;)
Omien kokemusten perusteella siis voin suositella, kunhan kaikki vaan on kunnossa.
Pistänpä tähän kuitenkin omat mielipiteet ko. laitteesta vaikkei siitä vielä kovasti kokemusta olekkaan.
Omani on A6 Avant quattro 2.7BiT S-line, tiptronicilla, ajettu n.187tkm.
Ensinnäkin se on todella mukava ja hiljainen. Tiptronic vaihtaa miellyttävän pehmeästi ja hiljaisesti ja auto kiihtyy kaasua painettaessa eleettömän tasaisesti. Täyskaasulla kiihtyy ihan mukavasti ja korviin kantautuu vaimea kutosen sointi. Mistään raketista ei kuitenkaan ole kyse, siitä pitää huolen kulkineen muhkea omamassa. Polttoainetta tällä on mennyt seka-ajossa n.12 litraa sadalla ja maantiellä n.9.
Sporttisista autoista pitävälle ainakin karvalakkimallin A6 BiT voikin olla melkoinen kauhistus. Mutta tässä S-linessä on muutama mukava varuste jotka tuovat menoon edes hieman urheilullisuuden tuntua:
-alusta on tehtaan sporttimalli
-nahkaratti on kolmipuolainen ja siitä löytyy painonapit tiptronicin manuaaliseen käskyttämiseen
-nahkaiset sähköllä 12-suuntaan säätyvät ja muistilla varustetut penkit on nekin onneksi sport-malliset,
Eiköhän tälläkin siis riemua saada talvesta irti, ESP-off napin avustuksella. ;)
Omien kokemusten perusteella siis voin suositella, kunhan kaikki vaan on kunnossa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa