Caddyyn tekniikka - mikä kannattavin laittaa?
Valvoja: ffp jäsenet
Caddyyn tekniikka - mikä kannattavin laittaa?
Itse ajattelin ensiki 1.9tdi;tä, mutta totesin että voiskohan sinne esim laittaa 1.8t bensa koneen? 1.9tdi tekniikoita sais kyllä halvalla, mutta tuntuu että joka toinen caddy on sillä. EHdotuksia kuunnellaan :)
Taitaa 1,8T olla "liian" tehokas laitettavaksi sellaisenaan caddyyn.. Siis rekisteröinnin kannalta... (tehoraja muistaakseni 120-130hv välillä)
Ja tieten kannattaa myös miettiä auton käyttöä, eli millaiset polttoainekulut haluaa. Tuo TDI kuitenkin menee aika vähällä kulutuksella eikä verotkaan ole tässä tapauksessa paljoa mitään kun on kevyt (avolava)paku kyseessä.(jokunen kymppi vuodessa)
Tekniseltä kannalta lienee suht samat jutut joutuu ratkaista kumpaa tahansa sinne alkaa sovittelemaan.
Hieman haeskelemalla täältä kyllä löytyy aiheesta lisää juttua ;)
Ja tieten kannattaa myös miettiä auton käyttöä, eli millaiset polttoainekulut haluaa. Tuo TDI kuitenkin menee aika vähällä kulutuksella eikä verotkaan ole tässä tapauksessa paljoa mitään kun on kevyt (avolava)paku kyseessä.(jokunen kymppi vuodessa)
Tekniseltä kannalta lienee suht samat jutut joutuu ratkaista kumpaa tahansa sinne alkaa sovittelemaan.
Hieman haeskelemalla täältä kyllä löytyy aiheesta lisää juttua ;)
-
- -
- Viestit: 92
- Liittynyt: 18.2.2013 20:03
Eihän se ole kun hakis semmoset penkkilaput ettei tehoa ole 😄 niin voi tuonkin moottorin sinne laittaa. Enemmänkin voi tuon 1.8t:n kanssa tulla ahdasta ja vetareiden kanssa aika kikkailua. Mutta toisaalta kaikkiin muihin paitsi "omiin" 1 tai 2 koppasten laatikoihin sopiviin vetareihin niin ne pittää teettää.
niin paitsi että caddyssä on ikää sen verran että riittää pelkkä katalysaattori maksimissaan. eikä sillonkaan tiedä onko siellä katissa mitään.
mut tosiaan jos haluaa jonku tehokkaamman koneen kuin tuo 130hp niin joutuu tekeen mekaanisia muutoksia jotta saa kuristettua tehoa. ja kannattaa käydä konttorilla kysymässä mitä vaativat että saa omavalmistemoottorin
mut tosiaan jos haluaa jonku tehokkaamman koneen kuin tuo 130hp niin joutuu tekeen mekaanisia muutoksia jotta saa kuristettua tehoa. ja kannattaa käydä konttorilla kysymässä mitä vaativat että saa omavalmistemoottorin
Voihan sinne laittaa vaikka VR6sen jos tiputtaa iskutilavuuden sopivaksi. 1,8+25%
VW:n 16v kansihan istuu kivasti 1.6 1.8 2.0 lohkojen päälle. Imusarjaksi ABF:n kilkkeet.
Tai miksi ei ADR koneen poikittais versio? siis 1.8 20v vapari. Menee kaikissa vaan heti heposet yli aitojen. Mutta tuskinpa laittaisit sitä 1.9tdi:täkään vakiona sinne.
VW:n 16v kansihan istuu kivasti 1.6 1.8 2.0 lohkojen päälle. Imusarjaksi ABF:n kilkkeet.
Tai miksi ei ADR koneen poikittais versio? siis 1.8 20v vapari. Menee kaikissa vaan heti heposet yli aitojen. Mutta tuskinpa laittaisit sitä 1.9tdi:täkään vakiona sinne.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 43 vierailijaa