Yritin hakua mutta eipä ratkennu pulma.
Aiheeseen eli kyseessä -00 toledo ahf 110hv tdi johon vaihdettu valeo jäykkä pyörä kytkinpaketti. Eli minkä pyörä tuo käytännössä on? 1z ahu?
Teho, eli paljonkohan tuo kytkin kestää vääntöä ja mikä kytkin tuon tilalle jos alkaa luistaan?
Tähän saa minun puolesta kertoilla muitakin kytkin/vauhtipyörä kokemuksia koskien diiseleitä. Kiitos.
Kytkin/vauhtipyörä 1.9 tdi
Valvoja: ffp jäsenet
Kytkin/vauhtipyörä 1.9 tdi
Viimeksi muokannut kuljukka, 3.11.2013 18:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Googlen haulla löytää tämänkin foorumin aiheet paremmin kuin foorumin omalla haulla. Keskustelua kytkimistä, ole hyvä http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=55 ... f40594f3f1
http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... j-02a.html
Tuosta tilalle jos tarvista. Saa Race paineasetelmalla tai ilman. Itsellä mokoma setti ja on äänetön/värinätön ja täysin sama poljintuntuma kuin vakiokytkimessä oli.
Tuotekuva hieman harhaanjohtava, paketissa olikin(iloisena yllätyksenä?) Sachsin paineasetelma,levy ja laakeri, kun kuva antaa ymmärtää setin sisältävän jonkin muun valmistajan tekemiä osia.
Tuosta tilalle jos tarvista. Saa Race paineasetelmalla tai ilman. Itsellä mokoma setti ja on äänetön/värinätön ja täysin sama poljintuntuma kuin vakiokytkimessä oli.
Tuotekuva hieman harhaanjohtava, paketissa olikin(iloisena yllätyksenä?) Sachsin paineasetelma,levy ja laakeri, kun kuva antaa ymmärtää setin sisältävän jonkin muun valmistajan tekemiä osia.
Kiitos kovasti avusta mutta eipä tuosta topikista löytynyt muuta kun valeo on paska ja pitäs pysyä erossa ja johonkin malliin ei saa parempaa asetelmaa vaan sintteri levyä joka taas on paska käytökseltään.
Osaisko joku kertoa jotan faktaa mikä valeossa on se huono puoli?
Onhan tuolla paketilla jo 20tkm ja hyvin rokkaa.
Onko nyt tosi että tuohon valeon pyörään ei passaa muut kytkimet?
Kiitos linkistä mutta ei tähän hätään olis tarkotus vaihtaa kovaa kovaan pyörään.
Sori pötkö kirjotusta ja kirotus vihreitä.
Osaisko joku kertoa jotan faktaa mikä valeossa on se huono puoli?
Onhan tuolla paketilla jo 20tkm ja hyvin rokkaa.
Onko nyt tosi että tuohon valeon pyörään ei passaa muut kytkimet?
Kiitos linkistä mutta ei tähän hätään olis tarkotus vaihtaa kovaa kovaan pyörään.
Sori pötkö kirjotusta ja kirotus vihreitä.
Kiitos kovasti avusta mutta eipä tuosta topikista löytynyt muuta kun valeo on paska ja pitäs pysyä erossa ja johonkin malliin ei saa parempaa asetelmaa vaan sintteri levyä joka taas on paska käytökseltään.
Osaisko joku kertoa jotan faktaa mikä valeossa on se huono puoli?
Onhan tuolla paketilla jo 20tkm ja hyvin rokkaa.
Onko nyt tosi että tuohon valeon pyörään ei passaa muut kytkimet?
Kiitos linkistä mutta ei tähän hätään olis tarkotus vaihtaa kovaa kovaan pyörään.
Sori pötkö kirjotusta ja kirotus vihreitä.
Osaisko joku kertoa jotan faktaa mikä valeossa on se huono puoli?
Onhan tuolla paketilla jo 20tkm ja hyvin rokkaa.
Onko nyt tosi että tuohon valeon pyörään ei passaa muut kytkimet?
Kiitos linkistä mutta ei tähän hätään olis tarkotus vaihtaa kovaa kovaan pyörään.
Sori pötkö kirjotusta ja kirotus vihreitä.
Onhan noita TDI-kytkimiä puitu kymmenissä topiceissa...
tee tuollainen haku: kytkin AND tdi
Se valeon kiinteä paketti on vissiinkin täysin valeon oma (myös vauhtipyörä) eikä muut osat siihen sovi..
Yleinen mielipide on tuntunut olevan että valeo toimii kohtuudella vakiokuntoisessa autossa, muttei paljoa kestä viritystä...
Eli tuo G60-, 1Z-, AHU- jne vauhtipyörä on siinä mielessä monipuolisempi ratkaisu kun siihen löytyy esim Saschilta suorituskykyisempiä palikoita (SRE, Power).
Myös ALH- ja AGR-koneissa on käytetty aluksi kiinteää vauhtipyörää ainakin Cordoban ja Ibizan yhteydessä (10/2000 muistaakseni on vaihtunut kaksoismassaan)
tee tuollainen haku: kytkin AND tdi
Se valeon kiinteä paketti on vissiinkin täysin valeon oma (myös vauhtipyörä) eikä muut osat siihen sovi..
Yleinen mielipide on tuntunut olevan että valeo toimii kohtuudella vakiokuntoisessa autossa, muttei paljoa kestä viritystä...
Eli tuo G60-, 1Z-, AHU- jne vauhtipyörä on siinä mielessä monipuolisempi ratkaisu kun siihen löytyy esim Saschilta suorituskykyisempiä palikoita (SRE, Power).
Myös ALH- ja AGR-koneissa on käytetty aluksi kiinteää vauhtipyörää ainakin Cordoban ja Ibizan yhteydessä (10/2000 muistaakseni on vaihtunut kaksoismassaan)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa