Tulin hankkineeksi ´89-mallisen ykköskoppaisen cabrion(kun kerran halvalla sai..) ja nyt tarvis käydä muutaman ruostepaikan kimppuun.
Kori tuntuu muutoin aikalailla terveeltä, mutta etuhiekkapelti sekä sen takana runkoaisojen välissä menevä poikittais"palkki" ovat aika happamaksi päässeet.
Auto lienee myös jossain välissä saanut pienen pusun kuskinpuolelle kun runkopalkissa näkyy hitsausjälkiä ja luultavasti sen takia tuo hiekkapeltikin on tuohon kuntoon päässyt.
Saako tuota kokonaista keulapalaa jostain korjauspeltinä vai täytyykö tuo harsia kasaan jotenkin muuten? Ja ennekaikkea, kannattaako vaihtaa koko keula kokonaan vai tehdä tuo jollain muulla tavalla?
VwHeritagelta löysin tuollaisen palikan: http://www.vwheritage.com/vw.cfm?act=sh ... 71805591BG
Tuossa on, ainakin kuvauksen mukaan koko roska mukana. Osan hinta ei mielestäni ole paha mutta tuohon tulee kuutisenkymppiä postikuluja ja vissiin tullitkin päälle..
Mitä olette mieltä, kuinka tuo kannattaisi korjata? Olen hitsaamisen kanssa kohtalaisen noviisi mutta perusteet on hallussa ja tekemisen into mieletön.
Golf mk1 ruosteongelma ja sen korjaaminen
Valvoja: ffp jäsenet
Golf mk1 ruosteongelma ja sen korjaaminen
Viimeksi muokannut agr, 19.11.2013 21:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Briteistä ei tullia tule, postikulut kannattanee selvittää jo etukäteen.
Virostakin tuo löytyy, tosin lähtöhinta jotain muuta, mutta niin on kulutkin.
Ja ainahan voi kokeilla paikallista varaosaputkaa ja kysellä maailman hintoja sähköpostilla.
http://alvadi.ee/en/kataloog/varuosa/98942
Virostakin tuo löytyy, tosin lähtöhinta jotain muuta, mutta niin on kulutkin.
Ja ainahan voi kokeilla paikallista varaosaputkaa ja kysellä maailman hintoja sähköpostilla.
http://alvadi.ee/en/kataloog/varuosa/98942
Saksanmaaltakin noita saa kohtuuhintaan.
http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p8578_Frontblech.html
Tilasin alkukesästä tuolta cabrioon kattokahvat ja jotain muuta kilkettä.
http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p8578_Frontblech.html
Tilasin alkukesästä tuolta cabrioon kattokahvat ja jotain muuta kilkettä.
Nojoo, eipä tuo keulapala näytä muuallakaan olevan kovin kallis.
Alvadin olisi lähimpänä joten voisin kuvitella että se tulis nopeimmin perille.
Noita korjauspeltejä tuskin kovin moni firma tekee joten tuo lienee sama palikka kuin tuo saksasta tuleva(jossa näkyy olevan kaikki tarvittavat osat)?
Hieman tosin hirvittää lähteä tuota vaihtamaan kun en ole aiemmin tuon kokoista palasta vaihdellut :)
Ei kai siinä muuta ole kuin että vanha pois pisteet auki poraten, uusi paikoilleen mitaten se tietty oikeaan kohtaan/suoraan ja pisteillä kiinni?
Löytyykö Järvenpään lähistöltä joku joka haluaisi tulla jeesaamaan tuon tekemisessä korvausta vastaan?
Alvadin olisi lähimpänä joten voisin kuvitella että se tulis nopeimmin perille.
Noita korjauspeltejä tuskin kovin moni firma tekee joten tuo lienee sama palikka kuin tuo saksasta tuleva(jossa näkyy olevan kaikki tarvittavat osat)?
Hieman tosin hirvittää lähteä tuota vaihtamaan kun en ole aiemmin tuon kokoista palasta vaihdellut :)
Ei kai siinä muuta ole kuin että vanha pois pisteet auki poraten, uusi paikoilleen mitaten se tietty oikeaan kohtaan/suoraan ja pisteillä kiinni?
Löytyykö Järvenpään lähistöltä joku joka haluaisi tulla jeesaamaan tuon tekemisessä korvausta vastaan?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa