81kw passattiin tehoa
Valvoja: ffp jäsenet
81kw passattiin tehoa
sutii
Viimeksi muokannut nokitus, 12.3.2015 20:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Joka tapauksessa joutuu ahtimen vaihtamaan, ainoa suoraan sopiva on PD130:n turbo 038 145 703G, siihenkin tarvii ahtoletkun adapterin, löytyy täältä.
Suutimiksi joko PP502 ja ohjelmalla lisää syöttöä ja sopivasti ahtoja (1,3).
Tai sitten Race520 suuttimet jos jostain saat ja ahtojen bleedaus 1.3 bar, ei tarvii ohjelmaa muokata.
Nestepäätä ei tarvii noille tehoille vaihtaa, jos ei välttämättä halua.
Suutimiksi joko PP502 ja ohjelmalla lisää syöttöä ja sopivasti ahtoja (1,3).
Tai sitten Race520 suuttimet jos jostain saat ja ahtojen bleedaus 1.3 bar, ei tarvii ohjelmaa muokata.
Nestepäätä ei tarvii noille tehoille vaihtaa, jos ei välttämättä halua.
Mites mulla kun huomenna tehdään kaupat 110.hv:n Passatista johon laitettu
pp520 suuttimet asennettu + 11mm nestepää.
Mikäs olis seuraava järkevin viritys, EGR:n tulppaamisen jälkeen? Turbo vaihtoon, uusi ohjelma Karalalta, isompi välijäähy vai avarampaa putkistoa alle?
Ajoa tulee vuodessa 50.000km joten tehoja tekis mieli lisää, mutta ei kestävyyden kustannuksella.
Minkälaisia tehoja/vääntöjä tuo vakio kytkin kestää.
pp520 suuttimet asennettu + 11mm nestepää.
Mikäs olis seuraava järkevin viritys, EGR:n tulppaamisen jälkeen? Turbo vaihtoon, uusi ohjelma Karalalta, isompi välijäähy vai avarampaa putkistoa alle?
Ajoa tulee vuodessa 50.000km joten tehoja tekis mieli lisää, mutta ei kestävyyden kustannuksella.
Minkälaisia tehoja/vääntöjä tuo vakio kytkin kestää.
isotpojat sanoo että turbo, välijäähdytin sekä softa. ekä se avarampi putkistokaan kauhean paha ole.
jos (ja kun) haet karalalta softan muista ilmoittaa että ajat paljon ettei ota viimeisiä mehuja koneesta jolloin se kestää ihan hyvin.
Karalalta sai myös valeon kytkinpakettia johonkin 400e hintaan (muistaakseni!!) joka kannattaa myös vaihtaa tuossavaiheessa.
jos (ja kun) haet karalalta softan muista ilmoittaa että ajat paljon ettei ota viimeisiä mehuja koneesta jolloin se kestää ihan hyvin.
Karalalta sai myös valeon kytkinpakettia johonkin 400e hintaan (muistaakseni!!) joka kannattaa myös vaihtaa tuossavaiheessa.
Entä rasittaako nuo pp520 suuttimet asennettu + 11mm nestepää jotenkin konetta+vakioturboa?
Tai toisin kirjoitettuna että onko mitään haittaa jos ajelen nykykoneella hetken ja vaihdan turbon myöhemmin? Kukkaro kun ei anna myöten laittaa turboa, välijäähyä,putkistoa ja kytkintä kerralla uusiksi.
Jos vaihdan putkisto avarampaan=paremmin virtaavaan niin silloin pakopaineet putoaa, olenko oikeassa? Ja vastaavasti turbolle kohdistuva rasitus pienenee... eikös se näin mene?
Paljon kysymyksiä, mutta toivottavasti joku osaa/jaksaa vastata, kun suoranaista vastausta ongelmaani tuolla haulla en löytänyt.
Tai toisin kirjoitettuna että onko mitään haittaa jos ajelen nykykoneella hetken ja vaihdan turbon myöhemmin? Kukkaro kun ei anna myöten laittaa turboa, välijäähyä,putkistoa ja kytkintä kerralla uusiksi.
Jos vaihdan putkisto avarampaan=paremmin virtaavaan niin silloin pakopaineet putoaa, olenko oikeassa? Ja vastaavasti turbolle kohdistuva rasitus pienenee... eikös se näin mene?
Paljon kysymyksiä, mutta toivottavasti joku osaa/jaksaa vastata, kun suoranaista vastausta ongelmaani tuolla haulla en löytänyt.
Ahtoa ei saa mekaanisesti nostettua (no ilmeisesti bleedauksella voisi jotenkin, mutta kuinka hallitusti?) ja pelkällä syötön lisäyksellä puhutaan varmaan 10-15 hevosvoimasta maksimissaan?
PD130 turbolla tarkoitettaneen gt1749v:tä jossa riittää tuotto 170-180 heposeen? PD150 ahtimessa (loppupääte VB) sitten 200 polleen?
PD130 turbolla tarkoitettaneen gt1749v:tä jossa riittää tuotto 170-180 heposeen? PD150 ahtimessa (loppupääte VB) sitten 200 polleen?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 35 vierailijaa