Volkkarin tyyppivika eli oven avauskahvan ympäriltä lohkeilee maali irti koska kahvat hinkkaa maalipintaan. Maahantuoja maksaa 75% ja minulle tulisi 25% kuluista eli etuoven osalta 125 euroa. Sisältäen uuden kahvan. Miten muilla on nuo korvaukset/ vastaantulemiset menneet?
Sitten molemmat takaovet: maali lohjennut sieltä kahvan enemmän aukeavasta päästä eli sieltä syvennyksestä. Korvaus/ vastaantuleminen 0% koska kuulemma liian kovaa päästetty kahva otteesta ja näin kahvan pohjaaminen on irrottanut maalin! Mun järjen mukaan tuokin olisi korvattava koska myöskin tuo vika viittaa kahvan konstruktiovirheeseen eli eihän se kahva saisi pohjata maalipintaan? Mitä mieltä olette, pitäisikö ottaa yhteys suoraan maahantuojaan vai luotanko vaasan käyttöauton sanaan?
Muutenkin on tuo käsittely on ollut nihkeää, piti soitella perään pariin kertaan ja vielä toiseksi viimeisellä kerralla etuoven korjuksen 25% osuudeksi ilmoitti 375 euroa!! Sanoin että koitappa nyt vähän ajatella mitä summia latelet tulemaan, laske uudestaan ja soita takaisin koska mun laskukaavalla tuon oven maalaus maksaisi 1500 euroa!!!
Mutta laittakaa nyt kokemuksia miten teille on käynyt, oma osuus ym. Mun puolesta maahantuoja saisi maksaa koko lystin vaikkakin kyseessä on 2006 vuoden touran!
Touran ja irtoileva maali kahvojen ympäriltä
Valvoja: ffp jäsenet
mulla on -09 touran ja apparin ovenkahvan alta irtosi maalit.
Itse saa maksaa tämänkin surkeuden kun erehdyin ostamaan lunarissa käyneen auton.
Ei se lunari sinänsä haittaa muuten, mutta nyt saa maksaa kaikki vw:n paskalaatuiset maalaus- ja suunnittelunkukkaset omasta pussista, kun en tiennyt että kaikki takuut raukeavat. Ja toisekseen ei tullut vuosien vw kokemuksella mieleenkään miten huonoja nämä nykyään ovatkaan.
Itse saa maksaa tämänkin surkeuden kun erehdyin ostamaan lunarissa käyneen auton.
Ei se lunari sinänsä haittaa muuten, mutta nyt saa maksaa kaikki vw:n paskalaatuiset maalaus- ja suunnittelunkukkaset omasta pussista, kun en tiennyt että kaikki takuut raukeavat. Ja toisekseen ei tullut vuosien vw kokemuksella mieleenkään miten huonoja nämä nykyään ovatkaan.
On kyllä luokatonta tuo vagien maalauksen taso. Ajelin tovin 2010-mallisella Leonilla josta löytyi jokaisesta ovesta ruostetta. Menihän ne maalitakuun piikkiin, mutta silti. Se ruoste kun on lähtenyt peltien välistä, uudelleenmaalaus on vain ensiapua ja muutaman vuoden päästä saa vaihtaa ovet :D Koko paska palautui liikkeeseen maahantuojan valtuuttaman korjaamon päin honkia tekemän kolarikorjauksen takia joka kaikenlisäksi salattiin kaupantekohetkellä. vaikka merkkiliikkeestä tuon pommin hain kun halvalla sai, olevinaan siistikuntoisen auton. Meni usko kerralla koko maahantuojan toimintaan kun sai pelkkää vittuilua Laakkoselta koko prosessin ajan, ja ostin Fordin tilalle. Niin kauan kun maahantuonti on Laakkosella, ajan ennemmin vaikka Dacialla. Sääli sinänsä, koska olen aina pitänyt varsinkin Seatista edullisen hinnan takia. Useita vw:tä ja seatia on ollut aiemmin, eikä 90-luvun lopun malleissa ollut mitään ongelmaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”