-Tulpat on uudet
-Tulpan johdot on uudet(metalli hattuiset)
-Jakopää pitäisi olla kaiken järjen mukaan kohdillaan.
Eli ongelma on nyt sellainen,etä lähtee heikosti käyntiin ja käy huonosti sekä ei ota kierroksia kuin max.1000rpm.
Kuuluuko lamda johdolta lähteä maapiuha johonkin?
Voiko pakosarjan vuoto aiheuttaa noin isoja ongelmia?
Auttakaa epätoivoista :b
Rp koneinen golffi käy heikosti kansi rempan jälkeen.
Valvoja: ffp jäsenet
Mistä kohdan lamdan johtoa maa kuuluisi lähteä....voiko esim.vetää ryöstäjällä ihan mistä vaan ? . Tuossa johdossa ei ole vissiin maajohtoa mennyt ennen remonttiakaan,kun ei semmoista ollut venakopassa kiinni . Anteeksi tyhmyyteni :b. Nokkapyörä ei ole ollut irti. Pitää huomenna yrittää pyöräyttää jakaja toiseen asentoon.
.
Lambda yhdellä johdolla?
Minulla 1,8i Jetta vm 91 jossa lambda täysin pimeä eikää muuta ongelmaa ollut kun kylmänä kävi hiukan huonosti ja ei ottanut kierroksia kunnolla n 2000 kohdalla...
eli kuten w!rd mainitsi niin ei varmaankaan lambda vaikuta noin paljoa...
vanhat tulpat+johdot takasin jos niillä toimi niin näkee oliko niissä uusissa vikaa....
ja onhan tulpan johdot oikeassa järjesteksessä?
Minulla 1,8i Jetta vm 91 jossa lambda täysin pimeä eikää muuta ongelmaa ollut kun kylmänä kävi hiukan huonosti ja ei ottanut kierroksia kunnolla n 2000 kohdalla...
eli kuten w!rd mainitsi niin ei varmaankaan lambda vaikuta noin paljoa...
vanhat tulpat+johdot takasin jos niillä toimi niin näkee oliko niissä uusissa vikaa....
ja onhan tulpan johdot oikeassa järjesteksessä?
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa