Transporter 2.5 Tdi 66kw
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 48
- Liittynyt: 10.10.2013 5:53
Transporter 2.5 Tdi 66kw
Moro! kulkineeni(tpr,1999, 2.5 tdi ACV, sammui satasen vauhdista ja ei ole tapautunut sen perään käyntiin. Purkanut olen sen verran, että rele 109 on tutkittu ja vaihdettu,hihnat todettu hampaalliseksi ajoitukset ok. löböö imee ja antaa paluupuoleen, mut suhkuille ei nosta tippaakaan. Sammutinko siinä välissä nyt tuittulee vai? pakkovirtaa olen antanut sammuttimelle ja napsuttaa kyllä,mut ei käynnisty.. Ajonestosta ei ole hajua mistä tätä voisi etsiä kautta ohittaa? Onko mahdollista todeta käyttöakselin olevan ehjä, ilman et purkaa pumpun paloihin?? vikakoodeja tosin ei ole luettu kun auto seisoo sen verran korvessa ettei ole ollut tarjolla laitetta lähellä. Kaikki tieto on tarpeen. :)
Kiitos.
Kiitos.
-
- -
- Viestit: 48
- Liittynyt: 10.10.2013 5:53
Mulla on kaksikin suutinputkea irti ja starttailtu useaampaan otteeseen,ilman tulosta. Suihkuille ei vaa nouse löbö, mut imu ja paluu pelaa niinkuin pitää. meinaatko pertti jotta olisi hampaan tai kaks hypännyt, kun hihna on muuten paikallaan ja eikä puutu hammastakaan hihnasta. 3kk olen päätä raapinut ja nyt alkaa jo verestää.. :D retkimallin testeri täytyy tilata, oisko kellään vinkkejä pätevästä testeristä/sivusto josta voisin näppärästi tilata.
-
- -
- Viestit: 48
- Liittynyt: 10.10.2013 5:53
toi ajonesto riippuu vähän auton mallista jotkut on sillain että käynnistyy ja sammuu heti perään ko sit taas toiset on sellaisia että ei käynnisty lainkaa kandee kokeilla ekaks toisella avaimella käymään jos sattuu et on avain mennyt paskaksi ajoeston kohilta (näinkin käynyt).
sitten ajonesto rele uuteen en nyt löytänyt et mikä se on mut ajon estoon viitta jos kerran punpun läpitte menee nafta muttei suuttimille asti.
sitten ajonesto rele uuteen en nyt löytänyt et mikä se on mut ajon estoon viitta jos kerran punpun läpitte menee nafta muttei suuttimille asti.
-
- -
- Viestit: 48
- Liittynyt: 10.10.2013 5:53
-
- -
- Viestit: 48
- Liittynyt: 10.10.2013 5:53
Mikä konstiksi sen toimimisen selvittämiseen? Tai näkyykö se testerissä kun joskus saan auton töpselin jatkoksi.? Ohittaminen on tuskin mahdollista kun kyse on sirusta. Laitoin akun navat paikalleen nyt pitkästä aikaa niin, kopissa huuti summeri et valot olisi jäänyt päälle,mut ei kun heiluttelin sitä pantaa niin sit loppu huuto.. Jotenki tuntuis siinä olevan jotain hämärää??
Jää vikakoodi tyyliin engine shuttown by immobiliser. Joskus edellisessä autossa oli tuommonen vikakoodi ku ajonosto sammutti sen. Pumpun nestepäässä suutinputkien keskellä on tulppa eli pultti jonka saa pois. Tarvit erikoistyökalun tai sopivan hylsyn ja vingun että saat se propun pois. Sitte ku se on pois niin seuraavaksi näkyy nestepään akseli. Sen akselin pitää pyöriä samaa tahtia ku pumpun ratas ja sen pitää myös tehdä sisään ulos liikettä. Se sisään ulos liike pitää olla tyyliin kolme milliä. Jos näin ei ole on jotaki rikki.
Tulis mieleen että vois olla sen nestepään jouset menny poikki eikä palauta sitä akselia takas sisälle ku sen akselin sisään ulos liike tekee just sen että soppa menee nestepäästä suutinputkiin.
Tulis mieleen että vois olla sen nestepään jouset menny poikki eikä palauta sitä akselia takas sisälle ku sen akselin sisään ulos liike tekee just sen että soppa menee nestepäästä suutinputkiin.
-
- -
- Viestit: 48
- Liittynyt: 10.10.2013 5:53
-
- -
- Viestit: 48
- Liittynyt: 10.10.2013 5:53
-
- -
- Viestit: 48
- Liittynyt: 10.10.2013 5:53
-
- -
- Viestit: 48
- Liittynyt: 10.10.2013 5:53
-
- -
- Viestit: 48
- Liittynyt: 10.10.2013 5:53
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa