levipellit
Valvoja: ffp jäsenet
levipellit
myykää minulle levipellit? ja kertokaa minkä koisia kannattaa laittaa että sopivat auton alle auto kakkis
OT: Onko tämä "levipellit" ihan oikea yleistynyt sana ympäri Suomea? Piti googlella ihan tarkistaa mikä se on. Levitetyt peltivanteet siis, ok.
Vai onko kyseessä sama kuin mankkari? Hyvin omituinen nimitys autoradiosta, sana jota ainakaan Lahden seudulla ei käytetä. Meillä päin tuo sana tarkoittaa magneettikosketinta. Eli rajakytkin murtohälytinjärjestelmissä.
Tod.näk mä oon vaan niin pihalla genrestä jo...
Vai onko kyseessä sama kuin mankkari? Hyvin omituinen nimitys autoradiosta, sana jota ainakaan Lahden seudulla ei käytetä. Meillä päin tuo sana tarkoittaa magneettikosketinta. Eli rajakytkin murtohälytinjärjestelmissä.
Tod.näk mä oon vaan niin pihalla genrestä jo...
-
- -
Leveydet ihan ok vaikka saahan kakkikseen upotettua sopivalla ET:llä leveämpääkin. Rengastuksen kyllä muuttaisin matalammaks..esim joku 175/50. Ainakin jos ajatuksissa on myös madaltaa.
Tosin..jos sulla on isopuskurinen versio, niin alle 15' näyttää melko hölmöltä. Tosin tää on vaan mun mielipide.
Ja yleisesti levipellit on jotenkin tylsät, vaikkakin iha hyvä ns. budjettiratkaisu.
E: Tossa takana ~8' 175/50 renkaalla ja edessä ~7' 155/55 renkaalla:

Tosin..jos sulla on isopuskurinen versio, niin alle 15' näyttää melko hölmöltä. Tosin tää on vaan mun mielipide.
Ja yleisesti levipellit on jotenkin tylsät, vaikkakin iha hyvä ns. budjettiratkaisu.
E: Tossa takana ~8' 175/50 renkaalla ja edessä ~7' 155/55 renkaalla:

Niin, auttaisi paljon jos tietäisi millainen tavoite on... reilu venytys ja huomattavasti alkuperäistä pienempi ulkohalkaisija? vaiko ulkohalkaisijan säilyminen (lähes) alkuperäisenä ja hillitty venytys...
Henkilökotaisesti menisin alkuperäisellä ulkohalkaisialla ja korkeintaan hyvin hillityllä venytyksellä ja jos profiilia haluaa matalaksi niin isompaa vannetta, mutta makuja on monia :)
Henkilökotaisesti menisin alkuperäisellä ulkohalkaisialla ja korkeintaan hyvin hillityllä venytyksellä ja jos profiilia haluaa matalaksi niin isompaa vannetta, mutta makuja on monia :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”