Eli yritin netistä ja ffp: sitä etsiä, mutta ei tullut vastaan... Eli pitää tuo jarrukilpi vaihtaa, eihän se mennyt ilman että irrotan navan. Eli se monihampainen hylsy hakusessa.
Toinen kyssäri, tuleeko se laakeri sieltä ehjänä ulos vai oliko se nyt vain uusi napa samalla?
mikä hylsy, takalaakerin irrotus? vw bora
Valvoja: ffp jäsenet
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?2940430
Eli 30mm 12-kulmainen hylsy ja koko napa vaihtuu samalla.
Eli 30mm 12-kulmainen hylsy ja koko napa vaihtuu samalla.
Lähinnä ajattelin että hajoaako se laakeri kun sen irrottaa. Muuten ei ole siinä vikaa, eli jos saa ehjänä ulos ja takaisin niin näin teen. Kannattaako varata siis uusi napa jo valmiiksi? Autoa huollan sellaisessa paikassa että en ihan voi sitä yöksi jättää. Nytkin laitoin vain pyörän kiinni ilman satulaa ym kun hommat jäi siihen. En tietenkään sillä ajanut kun hallista ulos ja pesuhalliin yöksi.
Saako sen hylsyn motonetistä? Millä nimellä se löytyy?
Saako sen hylsyn motonetistä? Millä nimellä se löytyy?
Vetoakseli hylsyinä tunnetaan.
Tuosta tuollainen sarja: Motonet linkki
Tuosta tuollainen sarja: Motonet linkki
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
tämä menikin paremmin kuin strömsö:ssä, kävin paikallisessa varaosaliikeessä mistä olin osatkin ostanut kyselemässä, myyjä kyseli että tarviinko omaksi vai haluunko lainata. Eli sain lainaksi sieltä. Olen sen verrran sieltä osia ym hakenut että tuntevat. osasi melkein jopa mun auton rekkaria ulkoa, yks numero meni väärin. ja vielä napa/laakerinkin löytyi hyllyltä mikäli se vanha ei tule ehjänä irti.
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”