mk2 ja mk3 olka-akselien sopivuus

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

K0nzta_
-
Viestit: 123
Liittynyt: 23.3.2013 15:59

mk2 ja mk3 olka-akselien sopivuus

ViestiKirjoittaja K0nzta_ » 20.9.2013 16:08

käykö mk2 jettaan venton täydellinen olka-akseli napoineen ja alapalloineen?
onko iskarin kiinnitysreiät,jarrusatulan kiinnitys, alapallon ja raidetangon kiinnitys samat?

laakerihan noissa on ainakin samankokoinen molemmissa.

jii_bee
-
Viestit: 2416
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 20.9.2013 16:38

Jos Mk3 osa on 4x100 jakoisista akseleista ja 239 mm jarrulevyllä, niiin kyllä.

Jos Mk3:ssa on 4x100 jako / 256 mm levyt, silloin pitää ottaa myös satula kannakkeineen + jarrupalat ja -levyt. Pääsylinterikin menee vaihtoon.

K0nzta_
-
Viestit: 123
Liittynyt: 23.3.2013 15:59

ViestiKirjoittaja K0nzta_ » 20.9.2013 17:24

kiitos! jep 4x100 jako on. täytyypä mennä mittaamaan ja toivoa että on tuo pienempi levy niin pääsis helpolla. :)

K0nzta_
-
Viestit: 123
Liittynyt: 23.3.2013 15:59

ViestiKirjoittaja K0nzta_ » 20.9.2013 18:14

256mm levyt oli :\ mutta käykö tuohon jetan levy niin ei tarvis vaihella sylintereitä ym. ?

jii_bee
-
Viestit: 2416
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 21.9.2013 21:29

Ei käy. Venton satuloissa on isommat männät niin senkin takia tarvitaan isompi pääsylinteri. Ota sekin Ventosta..?

K0nzta_
-
Viestit: 123
Liittynyt: 23.3.2013 15:59

ViestiKirjoittaja K0nzta_ » 21.9.2013 22:32

näin tuli tehtyä. kiitokset avusta :-)


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa