Potilaana -00 ALH Cordoba josta jarrunesteiden vaihdon yhteydessä kytkin muuttui siten, että alkuun tuli selvä tyhjä liike. Toimi kuitenkin normaalisti. Nyt yritettiin sitten ohjeiden mukaan ilmata kytkintä, kun vahvasti ilmaan viittasi tuo uusi oire. Säiliössä nesteen pinta ei missään vaiheessa päässyt käymään liian alhaalla.
Nyt tilanne on se, että saimme kytkimen tilaan jossa poljin liikkuu ylös alas vain käsivoimin. Ensimmäisellä polkaisulla tuli ilmaussettiin nestettä, sitten ei tapahtunut enää mitään. Mites tästä edetään, että saa taas cordoban liikkeelle? Mites tuo kytkin pitäisi oikeaoppisesti ilmata?
Kytkimen ilmaus TDI
Valvoja: ffp jäsenet
Oikein oltiin saatu ilmattua. Joku vaan joskus tehnyt vähän sinnepäin korjauksen ja tanko joka tulee kytkinpolkimeen kiinni oli ollut jollain nippuside/hitsaushässäkällä kiinni ja ilmatessa päässyt irti. Nyt se on vain kolosessaan paikallaan ja toimii hyvin. Ei vaan tunnu kovin varmalta patentilta. Ilmeisesti koko kytkin/jarrupoljin paketti pitäisi vaihtaa, että tuon pääsylinterin tangon saa polkimeen takaisin kiinni. Miten tuo pääsylinterin tangon pallo-osa on kiinni polkimessa?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], Google [Bot] ja 9 vierailijaa