-97 golf td ei vedä
Valvoja: ffp jäsenet
-97 golf td ei vedä
eli uusittu pumpun kaasuakseli ja o-rengas ym.. ja jakopää remppa tehtii ku startatessa häviski kampiakselin hihnapyörältä kiila.. eli uudet hilut laitettu, toimii muuten hyvin ja lähtee nätisti käyntii mut tehot hukkunu johoki,aikasemmin veti aika pirteesti mut nyt ei ota jenkaa yhtä herkkään ja ei muutenkaa enää vedä samalla tavalla,missä vois olla vika?? tuntuu löytyvän vaikka mitä tietoo tdi koneesta mut tuo on miun mielestä td aaz 55kw
ei oo katottu ku en oikei tiiä mite sen saa katottuu, tosin vanha jakohihna oli kyllä vähä löysällä nokkapyörän ja pumpun pyörän välistä,nyt on tiukalla että ei pääse muuttumaan mikään sen löysän takia,saakos tuota pumpun ajotusta kokeiltuu säätää siitä hihnapyörän pulteista? ja meneeköhän mitä kaikkee paskaks jos sitä vähän kokeilis vaa säätää siitä?
en oo kaasuvipuu vielä muuttanu,voiko se muka oikeesti vaikuttaa nii paljo ku joka tapauksessahan se kaasu kääntyy saman verran,kaasuvipu akselilta on kuitenki löysät otettu pois sillo ku niitä laiteltiin,, nyt käynti on kuitenki parempi ku aikasemmin ni pitäskö nyt syöttöö pienentää? sen verran huomasin tänään ku ajoin 50km kotiin ni tyhjäkäynti tippu n.6-700 kierrokseen, koitin säätää sitä siitä pitlästä 6mm pultista mut sit jäi jotenki kaasu kantamaa että ei tiputtanu kierroksia alas yhtä nopeesti, sädin sen sit siihen missä sen oli ku mukavempi ajaa ku ei jää kantamaan, pitää kait koittaa seuraavaks säätää siitä pystyssä olevasta oikeen puolen tapista sitä tyhjäkäyntii missä on 2 niitä tappeja..
joo eli tänään taas muutettiin ennakkoo.. vauhtipyörän merkki kohalleen ja sit pumpun pyörä säädettii sillee että hahlo vastaa sitä reikää, nyt ei puske mustaa ku kierroksilla pikkusen, tyhjäkäynti ei korjautunutkaa ku edellistä viestii kirjottelin.. eli välillä jättää n.1200 kierrokset ja vaihteella saapi tippumaa n.800.oon katellu noita kaasuvipu akselin kuvia tuola ja kaikissa näkyy että ois vielä se pien jousen pätkä siinä akselin alapäässä olevan härpäkkeen päässä.. tuossa sitä ei ees ollu ku vaihettii niitä uusia osia siihen. ja tuo kaasuvivun suunta ni onko se mihin vaijeri tulee ni suurinpiirtein suoraan keulaanpäin? nyt se vipu on enemmänki pelkääjän puolelle ja huomasin sen että jos polkee kovemmin ni kaasu saattaa "hirttää" hetkeks ku pykältää isompaa vaihetta. ja vielä semmonen että löytyykö savonlinnan lähialueelta semmosta tietäjää joka osais paikan päällä autoo vähä säätää??
noniin hyvä onni eikun jatkuu... meni kakkospytyn venttiilin varsi poikki ja rikko nostajan samalla ni nostettii kansi pois ja huomattii että kakkospytyn venttiilien välissä halkeema,saakohan noita hitsautettuu missään? ja onko siinä oltava tuo aaz kansi vai käykö jostai muusta vastaavasta diiselistä kansi heittämällä?
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 64 vierailijaa