1.9 PD jakopää ihmettely
Valvoja: ffp jäsenet
1.9 PD jakopää ihmettely
eli ATD koneeseen vaihoin remmiä ni rupes ihmetyttään kun nokkapyörä piti ohjeiden (elsa) mukaan kääntää aivan vastapäivään tappia vasten muttei missään uuden remmin asennuskohdassa takasin keskelle?? eikö tuo ny sit oo ~hampaan verran aikasemmalla ku vanha remmi? pitäskö aiheuttaa jotain toimenpiteitä?
se pitäis aina säätää.
siksi se jossakin vaiheessa pitää kääntää takaasentoon.
lopussa se säädetään, muistaakseni sitten kun remmi on kireellä.
EDIT: ohjeessa lukikin erikoisesti irroituksen kohdalla moinen asia.
eli nokkapyörä kun on säädettävä niin 4Z merkki pitää olla kahden hahlon keskellä.
sitten se pidetään siinä ja nokkapyörä säädetään ja remmi kiritään lopuksi nokkapyörän pultit kiristetään ja toki tarkistetaan etät nokka pysyi merkkien välissä, kun kone on alakerrasta merkissä. (mahtois näkyä mm vaihdelaatikon päästä merkki.)
siksi se jossakin vaiheessa pitää kääntää takaasentoon.
lopussa se säädetään, muistaakseni sitten kun remmi on kireellä.
EDIT: ohjeessa lukikin erikoisesti irroituksen kohdalla moinen asia.
eli nokkapyörä kun on säädettävä niin 4Z merkki pitää olla kahden hahlon keskellä.
sitten se pidetään siinä ja nokkapyörä säädetään ja remmi kiritään lopuksi nokkapyörän pultit kiristetään ja toki tarkistetaan etät nokka pysyi merkkien välissä, kun kone on alakerrasta merkissä. (mahtois näkyä mm vaihdelaatikon päästä merkki.)
Viimeksi muokannut veksu, 6.9.2013 15:15. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 10 vierailijaa