en tiedä onko oikea paikka kirjoittaa mutta onko kyseinen auto automaatilla todellisuudessa paljoakin suurempi kulutukseltaan kun manuaalilaatikolla?
toinen kysymys teholastuista dieseleihin kun on "eco softia" niin onko tuollaisista kellään kokemuksia että vaikuttaako se kulutukseen teelusikallisen/100km vai ihan reilustikin?
ja kestääkö tuo automaatti loota tai yleensä voimansiirto nuo lastun antamat lisätehot?
golf 4 1.9tdi variant vm.00 automaatilla
Valvoja: ffp jäsenet
Lienee tuo ikivanha nelipykäläinen automaatti, se nostaa kulutusta varovaisesti arvioiden 1-1,5L/100km. Uudempi tippiloota jää noin litran luokkaan. Molemmat omistanut ja ensimmäistä en suosittele kuin kaupassa käyntiin, tippi taas toimii jo kuin oikea laatikko.
Softalla kulutusta voi saada alaspäin jopa 0,5l/100km, mutta yleensä käytännön säästö jää pienemmäksi.
Softalla kulutusta voi saada alaspäin jopa 0,5l/100km, mutta yleensä käytännön säästö jää pienemmäksi.
Kyllä se golf mulle jäi,niin en ole edes ajatellu että moni vaihteinen tuo on,olisko sit 4v? Jarrupalat valmiiksi finaalissa,ajotietitokone valittaa niistä ni huomenna vaihdan uudet ja samalla uudet moottoriöljyt ja suodatin. Miten usein laatikkoöljyt kuuluu vaihtaa? kun papereista selviää vaan et viimeksi olis vaihdettu 09..
Kaupassa ja töissäkäyntiinhän tuo on emännälle et iha asiallinen ritsa siihe käyttöön. Itelläni on täysin vastakohta auto tuohon nähden
Kaupassa ja töissäkäyntiinhän tuo on emännälle et iha asiallinen ritsa siihe käyttöön. Itelläni on täysin vastakohta auto tuohon nähden
No nyt on uudet öljyt ja suodatin,oli jo korkea aika vaihtaa ne,palatkin ihan finaalissa oli vaan nyt on uudet ja service kuitattu pois:) sivulasit tuli tummennettua sit kanssa:D
onko vika vai ominaisuus että kun ajelee tasakaasulla joko jalka kaasulla tai vakkuri päällä niin ajoittain kierrokset heittelee, sellasta 80 ku ajelee ni kierrokset normaalisti 1900 paikkeilla,mutta ajoittain hyppää 2000 ihan vain hetkeksi ja sit taas takas 1900. tuon kuitenkin jo tuntee ajaessaan etenkin ylämäessä
onko vika vai ominaisuus että kun ajelee tasakaasulla joko jalka kaasulla tai vakkuri päällä niin ajoittain kierrokset heittelee, sellasta 80 ku ajelee ni kierrokset normaalisti 1900 paikkeilla,mutta ajoittain hyppää 2000 ihan vain hetkeksi ja sit taas takas 1900. tuon kuitenkin jo tuntee ajaessaan etenkin ylämäessä
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa