Onnistuuko kotikonstein? Ulosvetäjällä veks ja tarviiko prässin painamiseen paikoilleen?
Vielä lisää, mikä on tukivarren nimi jossa tuo camber säätö on? Edellisen kerran kun kulmia piti säädättää ei juuri tuota nurkkaa saatu käänneltyä kun tuo pultti ei pyörinyt, voisi tuon vaihtaa samalla kun tietää palikan nimen.
3BG 4motion takapyöränlaakerin vaihto.
Valvoja: ffp jäsenet
Kyllä onnistuu.
Varmaan siinä kunnollinen hydr.laakeriprässi olisi se oikea laite, sillä laakeri menisi pohjaan varmuudella.
Itse käytin "prässinä" järeää kierretankoa ja sopivia prikkoja, holkkeja yms. Pistin uuden laakerin pakkaseen ja lämmitin kuumailmapuhaltimella pesän lämpimäksi. Ehkä auttoi hieman laakerin pohjaan menoa? Jos kierretanko on tarpeeksi järeetä niin sitten kestää ampua paineilmapyssyllä, helpottaa hieman hommaa.
Niin oliko kyseessä camberin vai aurauksen säätö? Itsellä oli jumissa se aurauksen säädön pultti. Meni vaihtoon koko tanko, olisko se sitten aurauksensäätötanko? Ei saanut tarvikeosana aikanaan.
Camber säätyy muistaakseni alatukivarren ulommasta kiinnityksestä. Jos se on jumissa niin siinä varmaan voisi selvitä puslan vaihdolla?
Varmaan siinä kunnollinen hydr.laakeriprässi olisi se oikea laite, sillä laakeri menisi pohjaan varmuudella.
Itse käytin "prässinä" järeää kierretankoa ja sopivia prikkoja, holkkeja yms. Pistin uuden laakerin pakkaseen ja lämmitin kuumailmapuhaltimella pesän lämpimäksi. Ehkä auttoi hieman laakerin pohjaan menoa? Jos kierretanko on tarpeeksi järeetä niin sitten kestää ampua paineilmapyssyllä, helpottaa hieman hommaa.
Niin oliko kyseessä camberin vai aurauksen säätö? Itsellä oli jumissa se aurauksen säädön pultti. Meni vaihtoon koko tanko, olisko se sitten aurauksensäätötanko? Ei saanut tarvikeosana aikanaan.
Camber säätyy muistaakseni alatukivarren ulommasta kiinnityksestä. Jos se on jumissa niin siinä varmaan voisi selvitä puslan vaihdolla?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa