MIKÄ TÄMÄ ON? Liittyy 3BG sähköihin

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

OskuA
-
Viestit: 966
Liittynyt: 30.11.2011 18:12

MIKÄ TÄMÄ ON? Liittyy 3BG sähköihin

ViestiKirjoittaja OskuA » 29.7.2013 13:11

Nykyisessä johtosarjassa tuollainen jota ei uudessa ole..

Kuva

Nykyinen on 1.9TDI manuaali, uusi johtosarja on 1.9TDI automaatista. Pitäis tälläviikolla tehdä toi homma joku pv loppuun niin olisi hyvä tietää onko tuo tarpeellinen. Molemmissa oli myös ESP.

OskuA
-
Viestit: 966
Liittynyt: 30.11.2011 18:12

ViestiKirjoittaja OskuA » 3.8.2013 22:57

Eli ei tullut tietoon mikä tämä on, manuaalilaatikollisessa tämä löytyi sekä omasta manuaali AC piuhasarjasta, kuten myös Climatronicillisen luovuttaja auton johtosarjasta. Mutta ei automaatista. Tiedä sitten.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 3.8.2013 23:09

Heitäpä jotain osanumeroita ni katotaan jos sillä löytyisi jotain?

OskuA
-
Viestit: 966
Liittynyt: 30.11.2011 18:12

ViestiKirjoittaja OskuA » 3.8.2013 23:11

Lisään huomenna osanumeron, porukoilla tuo vanha johtosarja. Haluan ihan mielenkiinnosta tietää mihin liittyy.

kozel
-
Viestit: 1021
Liittynyt: 11.7.2005 14:09

ViestiKirjoittaja kozel » 4.8.2013 0:18

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=245377

Have you noticed 4 relays to run 1 fan? The upper left 373 on the large relay panel is activated when you use the AC. The small relay panel left 373 operates the fan at low speed if the coolant starts to get too warm. The 370 relay operates the fan at high speed when the coolant gets really warm. The 373 above that operates the fan if the coolant is too warm when you've stopped the engine.

Jotain tollasta tuolla. Sulakkeiden kokokin vois viitata että esim. Flektin releet.
Liekkö tuo systeemi jostain euroopan mallista jossa parempi tuuletus tms..
Esim. joissain MK3 malleissa on tupla tuulettimet yms..

Ike
-
Viestit: 3225
Liittynyt: 7.11.2003 17:00

ViestiKirjoittaja Ike » 4.8.2013 2:33

Oisko automaatissa laatikon öljyjäähdytin ja siksi erilainen ratkaisu?

OskuA
-
Viestit: 966
Liittynyt: 30.11.2011 18:12

ViestiKirjoittaja OskuA » 4.8.2013 9:59

Kozel, mulla on noi kaikki sulakkeet ja releet kyllä mitä tdiclubin threadissa oli. Mutta tota ns. ylimäärästä ei näkynyt sielläkään.

OskuA
-
Viestit: 966
Liittynyt: 30.11.2011 18:12

ViestiKirjoittaja OskuA » 5.8.2013 8:41

Kuva

Siinä osanumero.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 5.8.2013 15:10

Relay plate for additional heater / PTC

OskuA
-
Viestit: 966
Liittynyt: 30.11.2011 18:12

ViestiKirjoittaja OskuA » 7.8.2013 18:53

Aa, eli tuo on siis tarkoitettu niille vastuksille siellä puhaltimen kennon vieressä. Siinä automaatti Passatissa ei ollut tuota lainkaan. Tuontiauto? Ehkä. Hienoa että asia selvis, ja tietämys kasvoi :D


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa