moro kaikille!
harrastukset taas karkaamassa käsistä, olis tarkoitus tehdä 89vm 3ovisesta golffista harrasteralliin sopiva auto ja tekniikan siihen luovuttaa 96vm tdi passatti.
hakua koetin käytellä mut.. koettakaa kestää.
muutama kysymys tuohon alkavaan projektiin liittyen:
toi golffi olis ilmeisesti jopa leimattavissa tieliikenteeseen tdi:nä jos siinä on mallisarjan tehokkainta vastaava alusta?
levyjarrut näkyy passatissa olevan takanakin joten niitä vois hyödyntää mut eteen pitää vissiin olla jotku gti tjs jarrut? vai riittäskö nuo passatin omat etujarrut?
-passatista olis tarkoitus vaihtaa koko pyörännavat/ olkaakselit golffiin. passaako noi golffin tolpat sit passatin napoihin?
-käykö passatin tai 3 golffin tehostettu ohjaus suoraan tuohon omaan palkkiin?
sit moottoriin. voimaa pitää pikkuisen taikoa lisää. antti.k:lla tuntui siihen olevan tietoa mut
- jostain ilmeisesti saa race tjs nokkaa valmiina?
-suuttimet mistä ?
-kytkin, mulle käy jopa sintteri mut mistä asetelma.toi orkkis on ilmeisesti aika löysä?
turboksi tulee ehkä toi d5 volvon vnt carret gt2052 kun sellainen on hyllyssä jouten. tarkoitus tehdä imu ja pakosarja itse yhtenäiseen laippaan.
onko tommosesta ahtimesta muilla kokemuksia 1.9.ssä et millasiin tehoihin se riittää?
Golf 2:een 1Z tielle tjs..
Valvoja: ffp jäsenet
Golf 2:een 1Z tielle tjs..
Viimeksi muokannut matti.v, 2.8.2013 22:36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
kannattaa tutustua huolella trafin sivuihin, niin tulee vähän perustietoa mitä vaaditaan ja mitä ei. golfin jarruista on täällä about miljoonassa topicissa jo keskusteltu. http://pajalle.com/?page_id=214 tuolla on selostus vastaavasta projektista, harmillisesti vaan ovat sivut nurin.
rohkeasti vaan foorumin hakutoiminnon kimppuun. alustajuttujakin on käyty läpi ihan älyttömästi.
rohkeasti vaan foorumin hakutoiminnon kimppuun. alustajuttujakin on käyty läpi ihan älyttömästi.
No hitto.. Mites mä nyt noin sen oon kirjoitellu.. merkkiuskollisuus.. minäkin luulin aikoinaan et on vaan tojota.. sit ostin volvon ja huomasin että autossa voi olla muitakin varusteita kuin keskuslukko ja perseenlämmitin.. enää tuskin tojoa tulee muuten kaikki paitsi ranskalaiset ja foortit vois mennä.. ehkä.
Ihan sillä mä sitä paskatinalustaa tai ainakin jarruja meinasn kun ne on jo pihassa valmiina. Muistelin myös että siinä olis satulan kiinitys järkevämpi jos muuttaa vielä isommille jarruille. Eikä haittais jos vetonivel ois isompi kuin golffin oma, ne tuskin kestää isoilla piikkipyörillä kauan ajella. kaverilla oli tommosessa jotku transportterin nivelet.
jotain alustan osaa mulla on 2/3 koriseen valmiina jo valmiina ja lähinnä siksipä kysyinkin että käykö ne pulttivälinsä puolesta tohon passatin olkaan.
tää projekti alkaa talvella,nyt kerään osia ja siksikin olis hyvä saaha vinkkejä osien sopivuuksista kun en niitä nyt kerkee purkaa ja vertailee.
enkä mä vissiin tota hakua osaa kunnolla käyttää kun antaa aina tuhansia osumia..
Ihan sillä mä sitä paskatinalustaa tai ainakin jarruja meinasn kun ne on jo pihassa valmiina. Muistelin myös että siinä olis satulan kiinitys järkevämpi jos muuttaa vielä isommille jarruille. Eikä haittais jos vetonivel ois isompi kuin golffin oma, ne tuskin kestää isoilla piikkipyörillä kauan ajella. kaverilla oli tommosessa jotku transportterin nivelet.
jotain alustan osaa mulla on 2/3 koriseen valmiina jo valmiina ja lähinnä siksipä kysyinkin että käykö ne pulttivälinsä puolesta tohon passatin olkaan.
tää projekti alkaa talvella,nyt kerään osia ja siksikin olis hyvä saaha vinkkejä osien sopivuuksista kun en niitä nyt kerkee purkaa ja vertailee.
enkä mä vissiin tota hakua osaa kunnolla käyttää kun antaa aina tuhansia osumia..
Jos tältä foorumilta jotain haluat hakea, kirjoita haluamasi asia www.google.fi hakukenttään ja pistä haettavan asian lisäksi ffp hakusanaksi samaan jonoon. Näin teen itse yleensä ja tuloksena selvemmät hakutulokset.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”