3c Passatin kontiluukun irroitus

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

helmut
-
Viestit: 599
Liittynyt: 12.9.2005 15:18

3c Passatin kontiluukun irroitus

ViestiKirjoittaja helmut » 21.7.2013 10:55

Huomenna ois takoitus käydä korjaamassa tyypilliset ruostevauriot ja sipasta uus väri 3c Passatin kontinluukkuun.
Mielessä kävi jos irroitas koko luukun niin ois helpompi puhaltaa ruostekohdat ja välttyis jeesus suojaamiselta.
Eli onko luukun irroitus äärimmäisen hankala homma vai suojaanko suosiolla koko auton?

Piedro
-
Viestit: 725
Liittynyt: 4.11.2009 7:31

ViestiKirjoittaja Piedro » 21.7.2013 10:57

Tuskin se nyt ydinfysiikkaa ole, eikun tutkimaan ja verhoiluja kontista purkamaan niin eiköhän se siitä selviä!

helmut
-
Viestit: 599
Liittynyt: 12.9.2005 15:18

ViestiKirjoittaja helmut » 21.7.2013 11:09

Juu sehän on selvä, mut ainoastaan ne johtosarjat mietityttää, kun laakkosella puhuivat jotain johtosarjojen uusimisesta kun meinasin taakuusen maalauttaa/vaihdattaa siellä sen.
Se homma kariutu siihen ku ois pitäny maksaa 25%itse jolloin luukun maalauksesta ois jääny itelle 300e omavastuu tai jos luukku ois vaihdettu niin 800-1000e:-)

OskuA
-
Viestit: 966
Liittynyt: 30.11.2011 18:12

ViestiKirjoittaja OskuA » 22.7.2013 8:16

Avaat verhoilun irti ja sen jälkeen irrottelet liittimet kaikista lukoista ja muista laitteista ja pujottelet ke kontista pois. Ja poistat samalla toki kaikki hilppeet jotka haittaa maalausta. Jos lasin alareunassa on ruostetta niin vaijerilla lasi irti.

helmut
-
Viestit: 599
Liittynyt: 12.9.2005 15:18

ViestiKirjoittaja helmut » 23.7.2013 16:46

No niin nyt ois kontti värissään. Ainoaksi ongelmaksi osottautui lisäjarruvalo joka irtosi ainostaan palasina..


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 15 vierailijaa