Golf 3 pakki ei pysy päällä?
Valvoja: ffp jäsenet
Golf 3 pakki ei pysy päällä?
Voiko tuo johtua siirtäjän väljistä nivelistä vai onko automaattisesti pakkirattaat loppu?
Voiko rattaat tarkistaa irroittamatta laatikkoa?
Mitenkäs tuon lootan irroitus, pitääkö ottaa kytkinkopan kanssa pois vai onko helpompi ottaa pelkkä laatikko irti?
Mitenkäs tuo olisi helpoin irroittaa löytyykö linkkiä vai viitsiikö joku kirjoittaa, kun ostamani korjaamokirja on kateissa.
Voiko rattaat tarkistaa irroittamatta laatikkoa?
Mitenkäs tuon lootan irroitus, pitääkö ottaa kytkinkopan kanssa pois vai onko helpompi ottaa pelkkä laatikko irti?
Mitenkäs tuo olisi helpoin irroittaa löytyykö linkkiä vai viitsiikö joku kirjoittaa, kun ostamani korjaamokirja on kateissa.
Voi kiitos seikkaperäisistä ohjeista. Vielä senverran täsmennystä, että riittääkö, että vetarin ottaa ns. kokonaan pois kuskin puolelta ja vain laipalta pois vänkärin puolelta?
Kuinka paljon laatikon täytyy tulla ulos, että laatikko tulee pois vauhtipyörältä?
Millälailla tuon tunkkaus onnistuisi parhaiten ettei särkisi mitään?
Kuinka paljon laatikon täytyy tulla ulos, että laatikko tulee pois vauhtipyörältä?
Millälailla tuon tunkkaus onnistuisi parhaiten ettei särkisi mitään?
No niin, nyt on laatikot irti eli kulkineesta ja elintenluovuttajasta. Oma hommansa, mutta kaikki paikat säilyi ehjänä.
Vielä kysymys. Tuo "uusi" laatikko näyttää tihkuneen kytkinkoppaan öljyä, onko ihan standardi koko vai pitääkö ostaa marmorilta? Sama vetareiden stefoille ja niiden vaihto ei taida onnistua purkamatta lootaa, vai?
Kytkin on aika uusi joten se saa jäädä, mitä muuta tuolle kannattaisi tässä samalla tehdä?
Vielä kysymys. Tuo "uusi" laatikko näyttää tihkuneen kytkinkoppaan öljyä, onko ihan standardi koko vai pitääkö ostaa marmorilta? Sama vetareiden stefoille ja niiden vaihto ei taida onnistua purkamatta lootaa, vai?
Kytkin on aika uusi joten se saa jäädä, mitä muuta tuolle kannattaisi tässä samalla tehdä?
.
Ifalle kysymys: paljon moottoria pitää nostaa laatikon irroituksessa? ja jos kehtaat niin laitappa listattuna mitä irroitat / mitä vain löysäät kun irroitat / vaihdat laatikon...
Minulla olisi kohta laatikon irroitus 1,8 ventosta edessä kuhan saan tallin tyhjäksi ... vois kellottaa ihan huvin vuoksi tuon irroitus vaiheen....
Minulla olisi kohta laatikon irroitus 1,8 ventosta edessä kuhan saan tallin tyhjäksi ... vois kellottaa ihan huvin vuoksi tuon irroitus vaiheen....
Startin/etukannakkeen ja takakannakkeen irrotuksen aikana vaan hieman kevennyksessä, että saa pultit pois. Sen jälkeen vaan roikkuu vapaana.
Startin voi siirtää vaan sivuun. Vetarit pois edestä pyörimästä. Eipä siinä mitään ihmeellisstä ole. Perän puolta pitää kiertää ylöspäin, kun alkaa irrottamaan laatikkoa.
Startin voi siirtää vaan sivuun. Vetarit pois edestä pyörimästä. Eipä siinä mitään ihmeellisstä ole. Perän puolta pitää kiertää ylöspäin, kun alkaa irrottamaan laatikkoa.
Jos 020 G2 irrotus on yhtään lähellä 020 G3, niin 15min menee G2 et saa laatikon irti.
Alapallot irti alatukivarsista, vetarit irti laipoista, olka-akseleita nykäsee ulospäin niin vetarit on pois tieltä, kytkinvaijeri irti (sokka), nopeusvaijeri irti (liitin), koneen tuenta öpohjasta tunkilla + 2x4 väliin, pultit irti takapään kannakkeesta, pultti irti startista/etupään kannakkeesta, pultit irti kytkinkopasta (myös pienet jotka on suojapellissä), perän pyöräytys ylöspäin et mahtuu koneen ja lootan välisestä pellistä ohi, nykäsy kuskiin päin ja voila, laatikko on käsissä. ja sen voi nostaa pois.
Alapallot irti alatukivarsista, vetarit irti laipoista, olka-akseleita nykäsee ulospäin niin vetarit on pois tieltä, kytkinvaijeri irti (sokka), nopeusvaijeri irti (liitin), koneen tuenta öpohjasta tunkilla + 2x4 väliin, pultit irti takapään kannakkeesta, pultti irti startista/etupään kannakkeesta, pultit irti kytkinkopasta (myös pienet jotka on suojapellissä), perän pyöräytys ylöspäin et mahtuu koneen ja lootan välisestä pellistä ohi, nykäsy kuskiin päin ja voila, laatikko on käsissä. ja sen voi nostaa pois.
Vetareitako ei tarvii irrottaa navoista vaan riittää kun laatikosta saa irti? ... kytkinvaijeri lähtee millä tavoin helpoiten irti?
Vetarit vaan kokonaan pois edestä.
Nopein tapahan se vaijeri on ottaa laatikon päästä. Pienenä vaarana vaijerin rattaan tippuminen, jos sattuu koheltamaaan.
Aika nopeahan se on ottaa mittariston päästäkin irti.
2 korisessa on enemmän tekemistä. Tuo vaijeri ja päätykannakke. Lisäksi himpun vähemmän tilaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa