2.0 ALT moottorin öljynkierto
Valvoja: ffp jäsenet
2.0 ALT moottorin öljynkierto
Onko öljyn paluulinjassa venttiiliä öljynsuodattimen jalassa ?
Viimeksi muokannut KKI, 28.5.2013 18:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Mitä haet tolla? ALT on öljynkierroltaan samalla periaatteella kuin muutkin 5v moottorit. Pumpulla putsarin jalkaan, josta 1 linja kanteen ja toinen lohkon runkolinjaan. Ylikuorma venttiili löytyy, mutta se on painepuolella. Paluuhan on kannessa +laakerivälykset +öljysuihkut.
Onko sulla joku rikki? Mulla on sit tohon moottoriin ehjä öljypumppu ja putsarin jalka, jos kiinnostaa.
Onko sulla joku rikki? Mulla on sit tohon moottoriin ehjä öljypumppu ja putsarin jalka, jos kiinnostaa.
Kyllä se käy ja kukkuu, mutta aamulla nokkaketju sekunnin verran pärähtää.
Mietin miksi öljyt valuu pois kiristimestä ? Onko öljynsuodattimen jalassa venttiili vai
suodattimen tehtäväkö on pitää liukaste kanavissa? Jos niin niissä on varmaankin eroja kuten öljyissäkin. Mites lisäaineet, olisko niistä apuja ?
Kiristääkö nokkaketjun jousivoima vai öljynpaine ?
Miten öljyn imusuodin on kiinnitetty ?
En viitsis heti vaihtaa kiristäjää ja ketjua jos muuta konstia löytyy.
n.170 000 ajettu , 5w40 nesteen öljyt sisällä, hyvin pysyvät.
Mietin miksi öljyt valuu pois kiristimestä ? Onko öljynsuodattimen jalassa venttiili vai
suodattimen tehtäväkö on pitää liukaste kanavissa? Jos niin niissä on varmaankin eroja kuten öljyissäkin. Mites lisäaineet, olisko niistä apuja ?
Kiristääkö nokkaketjun jousivoima vai öljynpaine ?
Miten öljyn imusuodin on kiinnitetty ?
En viitsis heti vaihtaa kiristäjää ja ketjua jos muuta konstia löytyy.
n.170 000 ajettu , 5w40 nesteen öljyt sisällä, hyvin pysyvät.
Viimeksi muokannut KKI, 29.5.2013 14:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa