Eli ongelmana olisi tuon sdi moottorin kanssa että öljyt ja nesteet menee sekaisin.
Kannentiiviste vaihdettu jonka jälkeen ajettu n.1500km ja paisuntasäiliö on puolillaan öljyä.
Onko kannen halkeaminen ainoa vaihtoehto vai voiko olla muita syitä nesteitten sekoamiseen?
Ajatuksena olisi vaihtaa tilalle TDI moottori mutta onko se ns. bolt on homma vai kannattaako edes harkita :D
Moottorinohjauksen boksin varmaan joutuu hommaamaan mutta entäs vaihteisto?
Tällä hetkellä vaihteistona on 5v manuaali.
Caddy -04 2.0 SDI-->TDI
Valvoja: ffp jäsenet
EGR:n N18 venttiilin saa vissiinki softalla muutettua ohjaamaan VNT turbon kelloa. Joku softan tekijä voi varmaan kertoa lisää. Laatikko jostain tdi:stä. Tosin halvemmaksi tulee aika varmasti ku hommaat motin siihen sdi:hin, myyt sen ja hommaat sitte TDI:n. Ajonesto taitaa olla mittaristossa ja ecussa. Epäilemättä voi tulla kaikenlaisia kompastuskiviä matkan varrella, niinku aina tulee eri tekniikan vaihdossa.
Lähtökohtasia eroja mitä mieleen tulee sdi:llä ja tdi:llä.
- Jarrut? Jos ei muuta niin soveltuvuudet jostain taulukosta tai etkasta.
- Laatikko, kytkin
- Ecu + sähköt
- Turbo
- Pumppu?
- Välijäähdytin
- Pakoputki
Lähtökohtasia eroja mitä mieleen tulee sdi:llä ja tdi:llä.
- Jarrut? Jos ei muuta niin soveltuvuudet jostain taulukosta tai etkasta.
- Laatikko, kytkin
- Ecu + sähköt
- Turbo
- Pumppu?
- Välijäähdytin
- Pakoputki
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa