Omistan -98 mallin venton ja tekis mieli saada se tonttiin mutta millä alustasarjalla? Itse oon miettinyt JOM:in säädettävää alustasarjaa koska se on edullinen ja muutenkin en viitsisi kauheasti autoon laittaa rahaa kiinni kun se on vanha auto ja eikä kovin arvokas muutenkaan.
Myös toi TA TECHNIC:in säädettävä sarja on käyny mielessä mutta kumpi ompi parempi Jom vai Ta?? Kaiken halvimmillaan ton jomin sais 210€ revotec:iltä mut mitäs ootte mieltä?? Oon lukenu foorumeilta että ne ei vissiin kovin hyviä ole mut en sit tiedä... =)
Nyt mulla on toinen vakioiskari takana paskana eli nesteet tullu mäelle jo kauan sitten ja on kolissu melki koko talven joten keväällä tekis mieli tiputtaa autoa alemmas ko kerran joutuisi kuitenkin vaihtamaan sen takaiskarin.
Lisäksi oon lukenu et joltain on menny iskarit rikki niistä uusista jomin sarjoista mutta ootteko saaneet takuuseen uudet vai joutuuko itse kärsimään ja ostamaan uuden rikki menneen tilalle vaikka olisi takuuta jäljellä, kuinka hyvin takuu toimii???
Nyt kaivataan mielipiteitä ja neuvoja. =)
Mikä alustasarja Ventoon?
Valvoja: ffp jäsenet
Henk. koht kokemuksen mukaan suosittelen ostamaan TA:n ennemmin ku JOMin. En tiiä onko niissä oikeasti mitään eroa, mutta ittellä on TA kestäny paremmin kuin JOMin alusta.
http://www.typ-17.de/product_info.php/i ... rrado.html
Siitä halavalla, kaks kertaa tuolta alustan tilannu, eka tuli Ta-Technixi tarroilla ja tokalla kerralla Tuningart tarroilla. :D
http://www.typ-17.de/product_info.php/i ... rrado.html
Siitä halavalla, kaks kertaa tuolta alustan tilannu, eka tuli Ta-Technixi tarroilla ja tokalla kerralla Tuningart tarroilla. :D
Joo no mä vuosi sitte ton Fk Ak streetit ostin revotekiltä ja nyt huomasin että siellä oikeen kehoitetaan ostaan jom tai jotkin muut kun näissä Fk iskareissa paljon virheellisiä.
Pikanen kysymys, eli miten iskaria pois ottamatta voi todeta sen olevan rikki? Millasia oireita? Ei ainakaan vielä kolahtele kuopissa eli voiko olettaan niiden olevan kunnossa vielä?
Pikanen kysymys, eli miten iskaria pois ottamatta voi todeta sen olevan rikki? Millasia oireita? Ei ainakaan vielä kolahtele kuopissa eli voiko olettaan niiden olevan kunnossa vielä?
Itse olen todennut iskareiden kunnon muunmuassa painattamalla muutaman kerran voimakkaasti ja nopeasti perästä ja keulasta. Jos on oikeasti löysän tuntuinen ollut ja jää hytkymään pieneksi hetkeksi, niin olen itse siinä vaiheessa jo ryhtynyt miettimään uutta alustasarjaa tilalle. Parhaat päivänsä nähnyt alusta tuntuukin myös ajossa levottomalta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”