2.5 TDi BDH ja kampiakselin laakerin vaihto

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

juksii
-
Viestit: 331
Liittynyt: 11.8.2005 17:12

2.5 TDi BDH ja kampiakselin laakerin vaihto

ViestiKirjoittaja juksii » 28.3.2013 18:42

Nyt iski Passattiin sitten isompi remppa.

Klappi tuntuu kampiakselin päästä ihan selvästi kädellä ja edes uusi stefa ei pidä.

Onko kokemusta BDH koneen kampiakselin laakerin vaihtamisesta? Pitääköhän vaihtaa koko akseli samalla?

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 28.3.2013 18:49

Siellähän on ihan liukulaakeriliuskoja. Vaihto nyt on kone pöydälle eli aikalailla täysiremppa jos joutuu tekeen. Akselia ei ole pakko vaihtaa jos kunnossa.

Kuullostaa aika oudolta tuo asia kyllä, koneen pitäisi kolista aika pirusti jos ei edes stefa pidä...

juksii
-
Viestit: 331
Liittynyt: 11.8.2005 17:12

ViestiKirjoittaja juksii » 28.3.2013 19:36

Kone kuulostaa ihan normaalilta. Öljyjäkin vaihdettu 15 000 välein, eli ei ole edes LongLife ohjelmassa. 190 000 mittarissa, eli ei pitäis olla dieselille edes mitenkään ihmeellisen paljoa.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa