Hmm.. mutta moottorijarrutushan katkaisee bensansyötön kokonaan muutenkin ?
Haluisin tietää tarkalleen mikä noiden 3 ja 4 numeroiden vira nyt oikein on.. eli tuo Overrun cut off valve numero 3 ja numero 4 Diaphragm pressure switch.
Golf gti mk2 16v jeesustelua ?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
Hmm. Kenelläkään ideoita mistä mahtaa johtua että auton kun käynnistää kylmänä niin kierrokset nousee/jumittuu sinne 2500-3000 paikkeille, mutta laskee/alkaa toimia normaalisti hetikun on vähän ajanut? sellaisen 1-2km. Tekee tälläistä kun yön yli auto seisoo ja menee käynnistämään ja lähtee liikkeelle. Jos auto seisoo esimerkiksi vain 3-5 tuntia, ei tälläistä esiinny.
Lisätään nyt tähän vielä että mulla ei ole lämpöaika kytkin autossa kiinne kun on se anturi paskana. Mulla on toteutettu napilla tuo kylmäkäynnistys suuttimen ohjaus. Eli se tuskin jää jumittamaan. Itselleni ei tule mieleen kuin tuo ohjauspaineensäädin mihin nuo 2 bensaletkua menee määräjakajalta.. ?
Lisätään nyt tähän vielä että mulla ei ole lämpöaika kytkin autossa kiinne kun on se anturi paskana. Mulla on toteutettu napilla tuo kylmäkäynnistys suuttimen ohjaus. Eli se tuskin jää jumittamaan. Itselleni ei tule mieleen kuin tuo ohjauspaineensäädin mihin nuo 2 bensaletkua menee määräjakajalta.. ?
-
- -
- Viesti:
Miten se nyt yht äkkiä voisi saada liikaa ilmaa :o olen kyllä käännellyt sitä seosruuvia, mutta sekin on vähän sellainen että auto toimii kunnolla vain yhdessä kohtaa. Tyhjäkäyntiruuvi on auki sen puoli/yksi kierrosta. Tuota tyhjäkäyntiventtiiliä en ole kyllä puhdistanut.. mutta minkä takia auto toimii normaalisti heti 1km ajon jälkeen kun vähän lämpeää.. tuntuu että ei se voi olla siitä tyhjäkäyntiventtiilistä.
Mitkä/missä sijaitsee muuten tuon auton ne yleisimmät imuvuodot jos sellaisia on ? voisin tarkastaa tietysti nekin huolella.
Mitkä/missä sijaitsee muuten tuon auton ne yleisimmät imuvuodot jos sellaisia on ? voisin tarkastaa tietysti nekin huolella.
-
- -
- Viesti:
pitäneepä puhdistella tyo tyhjäkäyntisäädin. On ärsyttävää lähtä autolla liikenteeseen kylmällä koneella kun kierrokset on siellä 2500-3000.. ei tavitse kaasua painella kun auto menee itsekseen eteenpäin. tämä tosiaan loppuu heti lämmettyään vähänkin.. jo 1km jälkeen. sen jälkeen tyhjäkäynti on 900-1300. Tarkoitin tolla sitä että välillä se jää sinne 1300 paikkeille ja välillä sinne 900-1000.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”