Country-golffi nykii ja sammuilee pakkasella,...
Valvoja: ffp jäsenet
Country-golffi nykii ja sammuilee pakkasella,...
Elikkäs, lämmitetyssä tallissa Country-golffi majailee yöt ja lähtee nätisti käyntii ja toimii moitteetta. Mutta kun ruoja joutuu pakkasilla olemaan ulkona esim. työpäivän ajan nii kylmäkäynnistyksen jälkee alkaa nykiminen ja sammuilu, välillä välittömästi ja välillä hetken päästä. Kun sitten pysähtyy ja kaasulla härrää ja yrittää pitää käynnissä moottoria niin vika loppuu hetkellisesti, n. 15km saattaa päästä vähillä nykimisillä ja sit alkaa taas. Suodattimen vaihoin tänää mut ei vikkaa korjannu vaik nii luulin aluks... Ja vika ilmeni nimenomaan pakkasilla... Kertokaa viisaammat mistä mahtas johtuu...
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
milläs koneella tuo sinun metsämönkijä on varusteltu? ;) 1.8kaasari (piersburggi)? ruisku? 1-piste(mono-jetronic)? 4-piste mekaaninen(k-jetronic)? 4-piste sähkönen (digifant)? vai onko siellä diiseli? (veikkaan bensakonetta mut kysyn anyway:) )
kun kone lämpiää ni loppuuko oire?
koitikko jäänestoo tankkiin?
kun kone lämpiää ni loppuuko oire?
koitikko jäänestoo tankkiin?
Sivusta heitän tällaisen jutun...
Oma italiaano teki sellaista, että kylmänä ja vesikeleillä alkoi yskimään ja nykimään niin pirusti. Sain vinkkinä, että Lambda-anturi vois vaikuttaa asiaan. No aikaisempi oli mallia biltema ja uusia oli semmoinen kuulemma laadukkaampi ( hinta n. 100€) . Pätkinä ja nykinä loppui siihen.
Mutta sulla ( jos on ruisku), niin ei varmaan tämä vaikuta, mutta ihan omasta kokemuksesta heitin.
Oma italiaano teki sellaista, että kylmänä ja vesikeleillä alkoi yskimään ja nykimään niin pirusti. Sain vinkkinä, että Lambda-anturi vois vaikuttaa asiaan. No aikaisempi oli mallia biltema ja uusia oli semmoinen kuulemma laadukkaampi ( hinta n. 100€) . Pätkinä ja nykinä loppui siihen.
Mutta sulla ( jos on ruisku), niin ei varmaan tämä vaikuta, mutta ihan omasta kokemuksesta heitin.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Juupajuu, tänää parisataa kilsaa ajellu ja ei oo nykiny ku leuto päivä, tosin tyhjäkäynti jää välillä melko korkeelle, 1200-1500rpm... Polkasee kaasua reilummin nopeest nii laskee alle tonniin tyhjäkäynti.. Joteki ehkä vaikuttaa et laihalla seoksel käy ku pintakaasul ottaa jenkaa melko paljo, vai onko normaalii? Yritän nyt päästä sinuiksi tuon peltilehmän kans...
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Kyllä tähänkin löytyy korjaus. Ilmavuodot, Hall Anturi, Kunnoliset maadoitukset eli kaikki hapettuneet johdot veke ja uutta tilalle. Lämpötila anturi se sininen ja mielellään haet originaalin. Nokan ja sytkän säädöt kohdilleen. Kunnolliset tulpanjohdot, uudet tulpat ja sitten se ISV siinä imusarjan edessä, pese se jarru/kaasarin pesu aineella ja testaa toimiiko kunnolla nimittäin jos se jää jumittamaan niin varmasti käy huonosti auto.
http://fuelie.tripod.com/tuneup.htm
http://fuelie.tripod.com/tuneup.htm
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa