Tervehdys!
Tallissa Sciroccon kori työn alla, pihalla joutilas, kokonainen Golf GTI 8v -95. Onko mitään mahdollisuuksia / järkeä yrittää survoa tuota Golffin tekniikkaa roccoon? Mitä kaikkea menee vahtoon, mitä voisi hyödyntää? Pitäskö ettiä paljonkin osia muualta? Nimimerkillä "Meillä on budjetissa tietynlaiset raamit"
G3 GTI tekniikka mk1 Sciroccoon?
Valvoja: ffp jäsenet
Eihän näitä järjellä voi ajatella, sama mitä tekisi. Mulla oli 2,0 kone Sciroccossa joskus aikasemmin. Lohko on 16mm korkeampi kuin pienemmissä koneissa, pakoputkea voi joutua soveltamaan, Mk1 pakoputki sarjoineen pitää olla. Vetarin laipat pitäisi pystyä vaihtamaan laatikosta toiseen jos on kokoeroa.
Vetarinlaipat on aika helppo vaihtaa. Laipan keskeltä muovikupin alta lukkoprikka vaan pois ja sen jälkeen laippa lähtee vetämällä irti. Ulosvetäjää tosin todennäköisesti tarttee sen laipan irrottamiseen, kun tahtovat olla vähän tiukassa.
Kakkos GTI:hin joskus vaihdoin jonkun (olisko ollut peräti dieselin) laatikon hajonneen tilalle ja siinä oli pienemmät vetarinlaipat joiden tilalle laitoin hajonneesta laatikosta isommat.
Kakkos GTI:hin joskus vaihdoin jonkun (olisko ollut peräti dieselin) laatikon hajonneen tilalle ja siinä oli pienemmät vetarinlaipat joiden tilalle laitoin hajonneesta laatikosta isommat.
1,5TS on ilmeisesti alunperin, viimeksi ollut 1,6gti tekniikka. Auto on aikanaan rakenneltu niin monesta palasesta, etten tiedä mikä on alkuperäistä, mikä ei. Siksikin raskisi kokeilla jotain ihan huvikseen, tästä ei ihan helpolla enää museoautoa tee. Lähinnä tuossa 2,0ssa kiinnostaisi suht nykyaikaisuus ja helppous, ei turboja jne. Ja menisi vielä leimaan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa