Ongelmana olis ilmajousitetun auton reilu camber-muutos viimeisen parin sentin pudotuksen aikana. Ajossa on vielä siedettävissä rajoissa, mut ala-asennossa esim. 9"et30 on toista senttiä kaaren sisällä. Ylä-asennossa siis pari senttiä yli.
Muutosideoita? Ite ajattelin ensin flipata ylätukivarret puolelta toiselle ja kiinnitys olka-akseliin alakautta vähentääkseni tukivarsien kulmaa ala-asennossa, mutta taempi tukivarsi ottaisi kiinni. Etummainen saattaisi mahtua?
Alapallojen kiinnitykseen jos laittaa välipalikan estää se renkaan alaosaa menemästä sisäänpäin tukivarsien liikkuessa ylös, muttei taida vaikuttaa yläosan liikkumiseen?
Onkos kukaan näitten kanssa puljannut, ideoita saa heittää.
Etupään tukivarsipohdintaa, camberkulmat, Passat 3B
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 19 vierailijaa