Passat 3b narinaa edestä oikealta
Valvoja: ffp jäsenet
Passat 3b narinaa edestä oikealta
99vm passat 3b:ssä kuuluu narinaa edestä oikealta, haulla koitin ettiä mutta ei aivan vastaavaa ongelmaa löytynyt. Heti kun lähtee ajamaan ei kuulu, mutta vähän ajan päästä alkaa kuulumaan narinaa, koviten kuuluu kääntäessä, mutta välillä myös suoraan ajaessa. Paikansin äänen tulemaan alatukivarren lähettyviltä, hhs2000 ruikin ja narina väheni mutta kuuluu viellä. Alapalloniveltä on muissa topiceissa ehdoteltu syyksi, osuuko diagnoosi kohilleen? Onko iso homma vaihtaa itse?
Mulle vaihdettiin kaikki nivelet olikos niitä nyt 5 vaiko 6kpl per puoli Kesti 55min yhdellä puolella.
Eli tuskimpa vaihto on 15min pitempi homma yhdessä nivelessä.
Koko sarja 200e ja se ala tukivarsi yksistään voi kustantaa sen 150e pallonivelet kai sen 40e
halppis nivelet ei kestä, vahvistetut ja trw kestää paremmin.
Eli tuskimpa vaihto on 15min pitempi homma yhdessä nivelessä.
Koko sarja 200e ja se ala tukivarsi yksistään voi kustantaa sen 150e pallonivelet kai sen 40e
halppis nivelet ei kestä, vahvistetut ja trw kestää paremmin.
http://www.slamit.net/product/3886/tuki ... -a6-superb onko noissa nivelet valmiiksi paikoillaan? Alkoi nyt narisemaan niin pahasti että täytyy saada narina kuriin kun hävettää ajaa tommosseella narisevalla autolla. Mitäs noiden vaihtoon tarvitsee? Perus käsityökalut löytyy mutta tarviiko nivelten irroittamis työkaluja?
Tosiaan katso että avainsarjasta löytyy 16 ja 18 milliset kiintoavaimet 2kpl kumpaakin ennen ku alat enemmän purkaan. Halpissarjoissa ei näitä aina ole...
Apurunkoa saatat joutua pudottamaan pikkusen alas että saat keulasta alemman taaemman tukivarren pois. Sisäpään pultti ei ainakaan itsellä mahtunu tulemaan ulos ilman apurungon pudotusta. Lisäks jouduin hitsaamaan spesiaaliavaimen että sain apurungon sisällä olevan tukivarren mutterin pois. Tavallinen kiintoavain ei sinne mahdu ja hylsy oli liian paksu.
Apurunkoa saatat joutua pudottamaan pikkusen alas että saat keulasta alemman taaemman tukivarren pois. Sisäpään pultti ei ainakaan itsellä mahtunu tulemaan ulos ilman apurungon pudotusta. Lisäks jouduin hitsaamaan spesiaaliavaimen että sain apurungon sisällä olevan tukivarren mutterin pois. Tavallinen kiintoavain ei sinne mahdu ja hylsy oli liian paksu.
Polvilenkillä saa tuolta tukivarren sisästä pidettyä vastaan, jos ei halua hitsata avainta itse. Pultti lähtee tuolta kääntämällä pois jos ei halua löysätä apurunkoa, uuden pultiin joutuu lyömään paikoilleen tuossa tapauksessa. Ainakin yläpuolen tukivarsien ulompi pultti kannattaa uusia kun tuppaa ruostumaan tehokkaasti ja tahtoo olla hieman epämukava irroteltava toisinaan. Joissain sarjoissa tulee mukana pultit myös noihin sisäpäihin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 21 vierailijaa