ajoneston siru?!
Valvoja: ffp jäsenet
ajoneston siru?!
Auttakaas vähän et minkälainen crypto siru tarvis tähä -98 kolopalloon? Jos jollain hyllyst löytyy voin lunastaa :)
no mulla ei ole tarvetta koko avaimelle kun ainoastaan sirulle. Katotaan ny tuleeko saksata mitään. Vähä huono lähettää avainta kun ei ole kuin yksi nii tulee toi liikkuminen vaikeeks täält maaseudult ja kyllä mä kaverii uskon jos hänellä -00 boraan makso siru ton verran ja hänellä sama crypto 48 siru avaimes. Sen verran oon netistä kattonu et ebay auki ja sielt tilaa ne kapselit ja sit volkkarille sovittaa ne 20€ hintaan, mut tänne vois kyseisestä asiasta laittaa ihan selviäkin tietoja eikä vaan että tossa suutarilla kopsasin jonkun avaimen? (olen minäkin kolmoskoriseen teettäny 50€ avaimen täällä suutarilla)
Ei niitä avaimia Ketä tee vaan kuka... http://www.traktoauto.fi/JM/VW4_160.nsf/html/YT_160
Pistetääs samaan ketjuun kun vastaa hyvin aihetta.
Eli autona -97 passat ja koittanu teettää uutta avainta parissakin paikkaa jo. Puhelimessa sanotaan että kyllä onnistuu sirun kopiointi ja uuden avaimen teko. Paikanpäällä ei sitten onnistukkaan ja ovat höpisseet jostain uudemmanmallisesta kryptosirusta??
Pystyykö joku keskisuomessa tai yleensäkkään tekemään tuollaista avainta? Passatteihin noita tehty lukemani perusteella enemmänkin, mutta omaan ei vaan onnistu...
Eli autona -97 passat ja koittanu teettää uutta avainta parissakin paikkaa jo. Puhelimessa sanotaan että kyllä onnistuu sirun kopiointi ja uuden avaimen teko. Paikanpäällä ei sitten onnistukkaan ja ovat höpisseet jostain uudemmanmallisesta kryptosirusta??
Pystyykö joku keskisuomessa tai yleensäkkään tekemään tuollaista avainta? Passatteihin noita tehty lukemani perusteella enemmänkin, mutta omaan ei vaan onnistu...
Veljen -97 3B passatissa olikin kiinteäkoodinen ajoesto ja avainken koodaus oli halpaa.
Tätäkin ihmettelivät liikkeissä ku kirjojen mukaan kaikki 3B avaimet pitäisi olla kiinteäkoodisia.
Tuusulassa löytyy multa työkalu jolla saa koodattua noita avaimia eri ajonestoihin.
joihinkin löytyy myös kaukosäätimien koodaus.
Laitteella saa myös kaivettua VAG immon sen koodin.
Vastaan tulleita "ei onnistu" autoja
-05 ja uudemmat caddyt
-Mersut
-Bemarit
Onnistuneita
-Jeep Cherokee KJ 2002
-Seat Cordoba 6K2 2000
-3B passat 1997
-Nissan Pathfinder joku 2000-2004 väliltä
Tätäkin ihmettelivät liikkeissä ku kirjojen mukaan kaikki 3B avaimet pitäisi olla kiinteäkoodisia.
Tuusulassa löytyy multa työkalu jolla saa koodattua noita avaimia eri ajonestoihin.
joihinkin löytyy myös kaukosäätimien koodaus.
Laitteella saa myös kaivettua VAG immon sen koodin.
Vastaan tulleita "ei onnistu" autoja
-05 ja uudemmat caddyt
-Mersut
-Bemarit
Onnistuneita
-Jeep Cherokee KJ 2002
-Seat Cordoba 6K2 2000
-3B passat 1997
-Nissan Pathfinder joku 2000-2004 väliltä
No se krypto on aika hankala juttu joka paikassa joten mä päätin tilaa sirut saksasta ja sovittaa ne volkkarilla autoon, kun et säästä yhtään jos suutari tekee (jos löydät sellaisen) kopion avaimesta tai tilaat marmorilta sen uuden avaimen. Se krypto tuli vissii v 98 mut voi olla et on aikasemmissaki. Jos googletat krypto 48 nii sit löytyy jotakin tietoo :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”