Peogeot 307 jäähdytinneste
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Peogeot 307 jäähdytinneste
Pahoittelut väärän merkkisestä kulkineesta heti alkuun.
Mamman autosta mennyt jäähdytysnesteet niin vähiin että paisari on mennyt tyhjäksi. Minkäs väristä ainetta sinne pitäisi lisätä?
Auto on -03 1,6 bensa.
Mamman autosta mennyt jäähdytysnesteet niin vähiin että paisari on mennyt tyhjäksi. Minkäs väristä ainetta sinne pitäisi lisätä?
Auto on -03 1,6 bensa.
Laske loputkin nesteet pois ja kato minkä väristä se on. Sitten lisäät sen variset nesteet sinne. En muista oliko noille pösöille ihan jotain omaa jäähytin nestettä. Esim. fordeihin on olemassa ihan omaakin nestettä.
E: Onko se vesiraja miten paljon paisarin alapuolella? Näkyykö nestettä säiliön pohjalla jos puristat jonkun vesiletkuista lyttyyn?
E: Onko se vesiraja miten paljon paisarin alapuolella? Näkyykö nestettä säiliön pohjalla jos puristat jonkun vesiletkuista lyttyyn?
Google kertoo hakusanoilla "Peugeot 307 Coolant Fluid" nesteen olevan alkujaan punaista ja youtubestakin löytyy asianmukainen video nesteen lisäämiseksi.
Tässä todisteaineistoa aiheesta: buypartsby.co.uk
Tässä todisteaineistoa aiheesta: buypartsby.co.uk
-
- -
Eipä oo ainakaan omissa vag:in vehkeissä ollut ikinä mitään ongelmia, toki tuota kaupan punasta nestettä sinne olen lisäillyt enkä mitään vw:n "omaa jäähdytinnestettä.."
Mutta tuohon golopalloon kun jakopää tehtiin ja vesipumppu vaihdettiin niin nesteet oli vihreet ja olin ostanut punasta purkin. Punaset laitettiin ja punaselta ne nyt vieläkin näyttää vaikka sitä vihreetä sinne sekaan jäikin.
Mutta tuohon golopalloon kun jakopää tehtiin ja vesipumppu vaihdettiin niin nesteet oli vihreet ja olin ostanut punasta purkin. Punaset laitettiin ja punaselta ne nyt vieläkin näyttää vaikka sitä vihreetä sinne sekaan jäikin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”