Otsikon mukaisessa A4:sessa tälläinen ongelma.
Kiihdyttäessä 3000rpm jälkeen kun alkaa ahtamaan kunnolla alkaa auto tärisemään ja "booaamaan" ja jatkuu aina rajoittimelle asti. Moottorin häiriövaloa vilkuttaa myös.
Autosta luettu vikakoodit ja sieltä tuli tälläinen "Sylinteri 4. Syt. katkos havaittu"
Tämän jälkeen nollasin vikakoodin ja vaihdoin 4. sylinterin puolan 3.sylinterin puolan paikkoja ja pienen ajolenkin jälkeen ei anna vikakoodeja, mutta vika säilyy edelleenkin eli auto nykii.
Mistä kannattaa alkaa vikaa etsimään? Voiskohan ahtopuolen mahdolliset vuodot olla syynä nykimiseen?
Autossa Karalan ohjelma muuten vakio.
-Kiitos-
Audi A4 1.8TQ '02 B6 (AVJ) Ei vedä
Valvoja: ffp jäsenet
Noniin, 4. sylinterin puola vaihdettu uuteen boschilaiseen ja pienen 5km koeajon perusteella toimii normaalisti eli homma hoitui puolan vaihdolla.
Tosiaan tohon autoon ei ole tehty huoltokirjan mukaan maahantuojan puola kampanjaa mikä oli aikasempaan mun omistuksessa olleenseen vastaavaan B6:een tehty.
Kiitokset nopeista vastauksista J.S.P ja Markku M.
Tosiaan tohon autoon ei ole tehty huoltokirjan mukaan maahantuojan puola kampanjaa mikä oli aikasempaan mun omistuksessa olleenseen vastaavaan B6:een tehty.
Kiitokset nopeista vastauksista J.S.P ja Markku M.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa