Kysessä 3c passat 2.0tdi 103kw bmp moottorilla.
Ongelma on sellainen että, kun kiihdyttää reippaasti ja/tai moottori joutuu tekemään paljon duunia esim, ylämäessä, niin veto häviää ja kierrokset tippuvat tyhjäkäynnille. Poljinta kun käyttää ylhäällä ja painaa kaasua uudelleen, alkaa taas kone kukkua.
Siirtopumppu uusittu, kun piti vika olla siinä. Ei auttanut.
Ei vikakoodeja!
-TDI-
Kierrokset tippuu tyhjäkäynnille "kiihdyttäessä".
Valvoja: ffp jäsenet
Vieläkös näissä uudemmissa laitteissa (edellisessä korimallissa ainakin teki) jarrupolkimen painallus pudottaa kierrokset melkein tyhjäkäynnille? Nyt en tähän hätään muista miten tuo oma tekee. Tuli vain mieleen, että tuossa tapauksessahan kaasun laskeminen ja uudelleen painaminen nostaa taas kierroksia - jarrukytkin sökö, jos tuo ensin mainittu kaasupoljin ei ole?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa