Synkronoimaton laatikko Jettaan
Valvoja: ffp jäsenet
Synkronoimaton laatikko Jettaan
Onko henkilönliikuttimiin rakenneltu synkrottomia laatikoita lainkaan? Tarkoitan siis ihan oikeasti jo tehtaalta synkrottomia, eikä amisräpellelmiä synkrolaatikoita joista synkrot poistettu tai paskana. Mietiskelly tässä pikku kaljoissaan että olishan se ny saatanan komiaa kun olis Jetsonissakin "Fulleri"... on tullut joskus raskaammalla Sisulla ajeltua, ja vaikka synkrottoman laatikon edut ei aivan tuolla kevyen tieliikenteen puolella pääsekään esiin samalla tavalla mitä raskaassa liikenteessä, niin olishan se melko leuhkaa ja tavallaan -tun siistiä.
Miksei kukaan viitsi sisulla ajaa??
Itse en muulla ajaisikkaan kun fullerilla varustetulla sisulla.
Kotoa löytyy kaksi sisua itseltä ja molemmat fullerilla.
Se laatikko kestää vaikka ydinsodan..
Yksi vanhempi mies joka on sisulla ajanut ikänsä totesi yhdelle klopille joka ei osannut ajaa synkronoimattomalla laatikolla että muut vaihteistot kun fuller on tarkoitettu miehille jotka ei tiedä onko ne tyttöjä vai poikia.. :)
Kloppi jatkoi kitinää ja sanoi ettei mene vaihteet pesään,niin ukko lisäsi vielä että fulleri imee vaihdetta pesään kun huora kullia..
Itse en muulla ajaisikkaan kun fullerilla varustetulla sisulla.
Kotoa löytyy kaksi sisua itseltä ja molemmat fullerilla.
Se laatikko kestää vaikka ydinsodan..
Yksi vanhempi mies joka on sisulla ajanut ikänsä totesi yhdelle klopille joka ei osannut ajaa synkronoimattomalla laatikolla että muut vaihteistot kun fuller on tarkoitettu miehille jotka ei tiedä onko ne tyttöjä vai poikia.. :)
Kloppi jatkoi kitinää ja sanoi ettei mene vaihteet pesään,niin ukko lisäsi vielä että fulleri imee vaihdetta pesään kun huora kullia..
-
- -
-
- -
Jaa että miten voi "suorahampaisuuden ja suorakytkennän" sotkea
- no en tiedä miten tarkaan ottaen tämä sekoittuminen tapahtuu :) mutta tässä vuosien varrella vaan huomannut näillä netin foorumeilla että nämä käsitteet tuntuu menevän aika monella sekaisin - tai ei siis ymmärretä ylipäänsä mitä käsitteet tarkoittvat ja esim. ymmärretään että tarkoittaisivat samaa asiaa.
- no en tiedä miten tarkaan ottaen tämä sekoittuminen tapahtuu :) mutta tässä vuosien varrella vaan huomannut näillä netin foorumeilla että nämä käsitteet tuntuu menevän aika monella sekaisin - tai ei siis ymmärretä ylipäänsä mitä käsitteet tarkoittvat ja esim. ymmärretään että tarkoittaisivat samaa asiaa.
Tuossa minun kuplassa on täysin synkronoimaton aski jo tehtaalta, kun on jokin säästömalli. Ja että on sitten perseestä ajella, kun tehoa huimat DIN 30 hp, niin ripeä vaihtaminen olisi ihan kiva juttu. Ylöspäin menee ihan OK, mutta alaspäin on hieman hankalaa ja hidasta kun pitää välikaasun kanssa pelata.
Olen myös ajanut fullerilla ja se sentään toimi joten kuten, mutta normi aski ilman synkroja on suolesta.
Olen myös ajanut fullerilla ja se sentään toimi joten kuten, mutta normi aski ilman synkroja on suolesta.
Eipä sitä fulleria tarvi sekoittaa millään rautakangella,jos tietää mitä tekee..
Joka jannu pystyy ajamaan synkronoidulla laatikolla,mutta sitten kun pitäisi ruveta fulleria komentamaan niin eipä menekkään pykälät päälle.
Kaikilla oppii ajamaan kunhan vaan on haluja opetella.
Itse olen jyry sisulla opetellut ajamaan aikanani ja sisuilla jatkan sen mitä ajan.
Joka jannu pystyy ajamaan synkronoidulla laatikolla,mutta sitten kun pitäisi ruveta fulleria komentamaan niin eipä menekkään pykälät päälle.
Kaikilla oppii ajamaan kunhan vaan on haluja opetella.
Itse olen jyry sisulla opetellut ajamaan aikanani ja sisuilla jatkan sen mitä ajan.
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”